تیم میکس ریکرو آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمان کشوری تیراندازی با کمان با غلبه بر اصفهان بر سکوی نخست ایستاده و نشان طلای این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مسابقات قهرمان کشوری تیراندازی با کمان یادواره مدافعین حرم که با حضور 23 استان به میزبانی هیات تیراندازی با کمان زنجان در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود، با قهرمانی تیم میکس ریکرو آذربایجان شرقی پیگیری شد.

در بخش میکس ریکرو مسابقات تیم‌های آذربایجان شرقی و اصفهان در دیدار نهایی به مصاف هم رفتند که در پایان آذربایجان شرقی متشکل از خانم آیتک جلوسیان و آقای صادق اشرفی با غلبه بر حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین تیم ریکرو بانوان آذربایجان‌شرقی متشکل از خانم‌ها فایزه صمدنشان٬ آیتک جلوسیان و نازنین امیراصلانی که به دیدار رده بندی رسیده بود، با برتری بر البرز در این مرحله به مقام سوم رسیده و مدال برنز را کسب کرد.

در ادامه این رقابت‌ها دقایقی پیش تیم آذربایجان‌شرقی که از صعود به فینال ریکرو مردان بازمانده است، در دیدار رده‌بندی این بخش به مصاف چهارمحال بختیاری رفت و با قبول شکست برابر حریف خود به مقام چهارم بسنده کرد.

این مسابقات هم اکنون در قسمت فینال انفرادی رشته ریکرو در حال پیگیری است و تیم آذربایجان‌شرقی شانس کسب دو مدال طلا در بخش انفرادی را دارا می‌باشد.
 
گفتنی است؛ در رشته کامپوند، کمانداران آذربایجان شرقی در هر دو بخش تیمی و انفرادی از صعود به مراحل پایانی بازماندند

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.