رئیس هیأت شطرنج همدان از حضور تیم شطرنج نخ رنگ همدان در لیگ برتر خبر داد و گفت: 12 تیم در مرحله نخست این مسابقات در ساری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حضور تیم شطرنج همدان در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد علی‌بابایی با اشاره به حضور تیم نخ‌رنگ همدان در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 12 تیم در شهر ساری در حال پیگیری است.

وی به تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: تیم‌های دنیای فلز رشت، شرکت نخ رنگ همدان، دامون ساخت شمال مازندران، سایپا، دریا برج شیراز، تاید واتر هرمزگان، شهرداری تبریز، باشگاه پاییز اهواز، بانک سرمایه، راه و شهرسازی لرستان، ذوب آهن اصفهان و شرکت مهندسی مهاب قدس در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیأت شطرنج همدان بیان کرد: تیم‌ها در چهار مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند و مرحله اول از 12 تا 15 مرداد در ساری پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم نخرنگ همدان در اولین دیدار به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت، افزود: در پایان دور نخست و در اولین دیدار تیم نخ رنگ همدان مغلوب تیم ذوب آهن اصفهان شد.

علی‌بابایی با اشاره به دیگر بازی‌های تیم نخ رنگ همدان در دور‌های بعد، تصریح کرد: شطرنج‌بازان تیم نخ‌رنگ همدان در دیدار‌های دوم و سوم خود به ترتیب مقابل تیم‌های دنیای فلز رشت و شرکت مهندسی مهاب قدس قرار می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه تیم نخرنگ همدان تا پایان مرحله اول رقابت با پنج تیم را انجام خواهد داد، گفت: امیدواریم تیم استان در بازی‌های باقیمانده نتایج رضایت‌بخشی کسب کند.

رئیس هیأت شطرنج همدان خاطرنشان کرد: امیرمسعود حمیدی، سینا کوروند، امیرعلی دلاوری، ساسان علی‌بابایی، شایان رحمتیان، پارمیدا قزاقی و نشمیل کلوندی ترکیب تیم نخ رنگ همدان را در لیگ برتر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.