تريلي سيار نمايش كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در دومين دور از سفر خود به استان‌هاي كشور، با نمايش خيمه‌اي «مبارك» به آذربايجان‌غربي مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  تريلي سيار نمايش كانون در دومين دور از سفر تابستاني خود به استان‌هاي كشور، 16 مرداد با نمايش «مبارك» وارد استان مي‌شود.

بر همين اساس اين تريلي روز يكشنبه 17 مرداد با دو اجراي صبح و بعد ازظهر در پارك جنگلي و پارك ملت شهرستان تكاب اجراهاي نمايش خود را در استان آغاز مي‌كند.

تريلي سيار نمايش كانون در ادامه برنامه خود صبح روز دوشنبه 18 مرداد در پارك شهرك فرهنگيان شاهين‌دژ و بعد از ظهر همان‌روز در پارك ساحلي بوكان حضور پيدا مي‌كند.

مهاباد با دو اجرا صبح و بعد از ظهر به ترتيب در پارك دانشجو و پارك ملت، روستاي زيوه و پارك تخم مرغي اروميه و بخش سرو و پارك ساعت اروميه مقصدهاي بعدي اين تريلي به ترتيب در روزهاي 19، 20 و 21 مرداد است.

نمايش مبارك به كارگرداني ميثم يوسفي است كه محمدرضا مختاري، ياسر جباري، مصطفي مظفري، رعنا كوهوند و ميثم يوسفي در آن ايفاي نقش مي‌كنند.

لازم به ذکر است هدف از حركت اين تريلي به استان‌هاي مختلف كشور، ايجاد فضاي شادي و نشاط در بين كودكان و نوجوانان و فرهنگ سازي بين آنان است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سفر ، تریلی ، کتاب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.