کرمانشاه؛

درخشش فوتبالیست های کرمانشاهی در رقابت های جهانی

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: تیم ایران در اولین مسابقه خود به مصاف آلمان رفت و در دیداری برتر با حساب هفت بر یک از سد حریف خود گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عزت اله پرنیان افزود:تیم فوتبال هفت نفره ایران با درخشش فوتبالیست های کرمانشاهی و کسب دو پیروزی مقابل تیم های آلمان و ایرلند شمالی، ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی، جواز حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کرد.

وی ادامه داد:بهنام سهرابی، جاسم بخشی، امیر امجدیان و مسلم خزایی چهار ورزشکار کرمانشاهی هستند که در ترکیب تیم فوتبال هفت نفره کشورمان قرار گرفته اند.

 پرنیان با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی رقابت های قهرمانی جهان که به میزبانی دانمارک در حال برگزاری است، گفت: در این مسابقه جاسم بخشی موفق شد 2 گل از هفت گل کشورمان را به ثمر برساند تا ایران در اولین دیدار خود به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرده باشد.

 وی افزود:در دومین مسابقه تیم کشورمان با ایرلند شمالی روبرو شد و با حساب هفت بر 2 توانست صاحب پیروزی شود، در این مسابقه هر چهار فوتبالیست کرمانشاهی حضور داشتند که سهرابی و بخشی هرکدام یک پاس گل دادند.

ایران با صعود به مرحله یک چهارم نهایی و جمع هشت تیم برتر، مجوز حضور در مسابقات جهانی که سال آینده در کشور آرژانتین برگزار می شود را کسب کرد.

انتهای پیام/ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.