درآمدزایی جدید نظامیان صهیونیست/ خر دزدی از مردم فلسطین+ عکس

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از ربودن چهارپایان مردم فلسطین بار دیگر آن‌ها را به خودشان می‌فروشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گالف نیوز؛ هیچ نکته عجیبی در آگهی "فروش چهل خر" در یک روزنامه فلسطینی وجود ندارد جز اینکه این آگهی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی باشد.

فلسطینی‌ها می‌گویند: نظامیان اسرائیلی سعی دارند چهارپایان ما را که از دره اردن در کرانه باختری دزدیده‌اند به خودمان بفروشند. این بخشی از سیاست مصادره و تخریب اموال مردم فلسطین است که باهدف سلطه بر این نواحی صورت می‌گیرد.

دره اردن از توابع فلسطین و مرز کشور اردن قرار دارد. این منطقه از منابع آبی و زمین‌های کشاورزی مساعدی برخوردار است. به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی تسلط بر این منطقه را برای بقای خود حیاتی می‌داند.

درآمد جدید نظامیان صهیونیستی/ خردزدی از مردم فلسطین+عکس

عارف دراغمه، رئیس شورای 26 دهک در دره الملح می‌گوید: انتشار آگهی فروش به زبان عربی است و این حاکی از درآمدزایی صهیونیست‌ها از اموال مردم فلسطین است. نظامیان صهیونیست چهارپایان مردم را می‌دزدند و آن‌ها را مجبور به پرداخت جریمه می‌کنند. مردم فلسطین برای هر خر باید 2000 شِکِل (حدود 600 دلار) جریمه بپردازند. درنهایت خرها بار دیگر به صاحبان آن‌ها فروخته می‌شوند.

با این حال، مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند: سرگردانی چهارپایان اهالی فلسطینی این ناحیه امنیت عمومی را به خطر می‌اندازد و موجب افزایش تصادفات جاده‌ای می‌شود و جمع‌آوری آن‌ها جهت منافع عمومی و به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای است.

بخش کوگات (COGAT) ارتش اسرائیل که مسئول هماهنگی فعالیت‌های اسرائیل در کرانه باختری است مدعی است جمع‌آوری چهارپایان سرگردان اهالی تا 90 درصد از تصادفات جاده‌ای کاسته است. جریمه دریافتی از مالکان حیوانات نیز صرف هزینه جمع‌آوری آن‌ها می‌شود. با این حال، این بخش از علت فروش اموال دامی مردم این منطقه و درآمد ناشی از آن سخنی به میان نیاورده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
خخخخخ دیگه هیچی واس فلسطینیا جا نزاشتنا همه چی رو بردن بی مروتا
این کشورهای عربی نمیخوان کاری کنن واس فلسطینیان؟؟ همش دم از قومیت و برادری و مردانگی میزنن ... اقلا خرهای اونا رو برگردونن کار زیاد سختی نیست دیگه .. روابط خوبی با اسراییل دارین اقلا اینجا استفاده کنید از این روابط خوب ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
خب صهیونیستها چراخودشون روبه زحمت میندازن اونهمه صهیونیست که همشون خرهستند بفروشندشون مگه خودشون چه فرقی باخر دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
تازه چقدر هم متمدن هستن
آخرین اخبار