پایگاه اطلاع رسانی پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی استان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری گفت : استانداری قزوین با توجه به اهمیت امر اطلاع رسانی و لزوم ارائه شفاف اطلاعات در زمینه جذب وحمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی ،پایگاه اطلاع رسانی پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی استان را به آدرس  http://investment.ostan-qz.ir/ راه اندازی کرد.

بهنام ملکی افزود: در طراحی این پایگاه با توجه به خصوصیت اصلی این رسانه ، حداکثر تلاش برای پویایی محتوا و به روز نمودن سریع اطلاعات انجام می شود.

وی افزود:این پایگاه از بخشهای اطلاعاتی مختلفی از جمله: توانمندی ها ،قابلیت ها و اولویت ها، مزیت ها مشوق ها و فرصت های سرمایه گذاری، راهنمای سرمایه گذاری، قوانین و آئین نامه ها ،اخبار، سایت های مرتبط تشکیل شده است.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان  ابراز امیدواری کرد با ایجاد این بستر، روال  مورد نیاز سرمایه گذاری و تولید اطلاعات ، بهبود یافته و از این طریق فرهنگ تدوین و اشاعه اطلاعات در ساختار اداری این مجموعه و دستگاههای تخصصی مرتبط در استان  نهادینه شود .

استانداری قزوین دفتر جذب و حما یت از سرمایه گذاری استان قزوین اضافه کرد: این دفتر از طریق ایمیل   jazb.sarmayeh.qz@gmail.com  و یا از طریق حضوری آماده دریافت ایده های سرمایه گذاران ،متخصصان و صاحبان اندیشه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.