افخمی از سازمان توسعه تجارت می رود یا نه؟

سازمان توسعه تجارت بار دیگر در واکنش به خبرسازی‌های بدون منبع و خارج از اخلاق برخی خبرگزاری ها، هرگونه تغییر و جابجایی در این سازمان را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، برخی خبرگزاری ها برای چندمین بار در طول یک سال گذشته، به بهانه گمانه‌زمانی اقدام به انتشار خبری کذب در خصوص تغییرات در مدیریت سازمان توسعه تجارت کرده است و بدین وسیله و برای تنویر افکار عمومی بار دیگر اعلام می‌شود که چنین اخباری صحت ندارد.

بر اساس اطلاعیه سازمان توسعه تجارت اعلام شد: متاسفانه برخی با استفاده از کلماتی همچون «گمانه‌زنی»، «به گوش می‌رسد»، «شنیده می‌شود» و ... تلاش می‌کنند ضمن زیرپا گذاشتن اخلاق در جامعه، شایعات و تمایلات خود را بر دیگران تحمیل کنند.

 سازمان توسعه تجارت بار دیگر ضمن تکذیب این خبر از تمام رسانه‌های ایران می‌خواهد با توجه به ضرورت ثبات در دستگاه‌های متولی تجارت خارجی کشور و اهمیت جایگاه‌ برخی سازمان‌ها‌ در تعاملات اقتصادی ایران با جهان، از انتشار خبرهای بدون منبع و کذب به شدت پرهیز کنند و اخبار مربوط به این حوزه را تنها از طریق پایگاه خبری سازمان توسعه تجارت دنبال کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار