اردبیل؛

افزایش 50 درصدی مقالات در کنفرانس هشتم تحلیل پوشش داده‌ها

نائب رئیس انجمن تحلیل پوشش داده‌های کشور گفت: در کنفرانس هشتم تحلیل پوشش داده‌ها تعداد مقالات ارائه شده 50 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد خدابخشی افزود: برای هشتمین بار در برگزاری کنفرانس ملی تحلیل پوشش داده‌ها استان اردبیل میزبان اساتید و چهره‌های برجسته دانشگاهی است تا گرد هم آیند تا یافته‌های علمی و تحقیقی خود را ارائه کنند.

وی به وسیع بود عمل تحلیل پوشش داده‌ها به شکل تخصصی اشاره کرد و گفت: برای ارزیابی عملکرد، اندازه‌گیری کارآیی، بهره‌وری برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی از علم تحلیل پوشش داده‌ای استفاده می‌شود که یک کاربرد فراگیر و عمومی محسوب می‌شود.

نائب رئیس انجمن تحلیل پوشش داده‌های کشور گفت: در کنفرانس هشتم تحلیل پوشش داده‌ها تعداد مقالات ارائه شده 50 درصد افزایش یافته است.

خدابخشی تصریح کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرای و حتی بخش خصوصی از این علوم و فنون مناسب استفاده می‌کنند تا با عنوان ابزار کارآمد بتوانند در بخش‌های مختلف از این ظرفیت استفاده کنند.

وی بیان کرد: در این کنفرانس 450 مقاله ارائه شده است که نسبت به کنفرانس سال قبل 50 درصد رشد ارائه مقالات را شاهد هستیم.

دبیر علمی هشتمین کنفرانس تحلیل پوشش داده‌ها تصریح کرد: در این کنفرانس از 450 مقاله ارائه شده بیش از 250 مقاله به صورت سخنرانی و تعدادی کمی نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

خدابخشی عنوان کرد: کشور ما یکی از کشورهای پیش‌رو در علم تحلیل پوشش داده‌ها است که به راحتی می‌توانیم در این زمینه از اساتید و دانشجویان سراسر کشور که در این حوزه تلاش می‌کنند یاد کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.