اردبیل؛

برگزاری هشتمین کنفرانس ملی تحلیل پوشش داده‌ها در اردبیل

هشتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها با برگزاری مراسم افتتاحیه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل آغاز به کارکرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم افتتاحیه هشتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها در اردبیل اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم و علمی انقلاب اسلامی ایران است که این مجموعه با تلاش‌های مسئولان نظام پایه‌ریزی شد و در حال حاضر جزو دانشگاه‌های بزرگ جهان محسوب شده و در کشور جمهوری اسلامی ایران نیز در ردیف پیشرفته‌ترین موسسه‌های علمی قرار دارد.

وی گفت: اصل 44 قانون اساسی مبنی بر مشارکت مراکز غیردولتی در توسعه علم و پیشرفت کشور به‌طور سالم با ایجاد و فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی تحقق پیداکرده است و این دانشگاه در حال حاضر به سمتی حرکت می‌کند که در کشور کارآفرین باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کرده‌اند که تدوین برنامه‌های علمی در جهت تحقق این اهداف ازجمله وظایف و فعالیت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است که برگزاری کنفرانس‌های علمی برای ارائه راهکارها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

شامل تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی فرصتی برای دانشمندان و مشتاقان علم فراهم می‌کند تا راهکارهای علمی به‌صورت عملیاتی و پیشرفته مورد ارزیابی قرار گیرند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در برگزاری این کنفرانس‌ها پیش‌قدم بوده است.

وی بیان کرد: هشتمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها روزهای سیزدهم و چهاردهم مردادماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با شرکت اساتیدی از سراسر کشور برگزار می‌شود. که در کنار مقاله به‌صورت تئوری، کارگاه‌های عملی نیز در این کنفرانس پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار