روزنامه فلسطینی فاش کرد: دیدار محرمانه مریم رجوی با مسئولان رژیم صهیونیستی در خانه سفیر سعودی

یک روزنامه فلسطینی از دیدار محرمانه سرکرده منافقین با مسئولان اسرائیل در منزل سفیر سعودی در پاریس پرده برداشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه فلسطینی المنار به نقل از یک منبع دیپلماتیک اروپایی از دیدار محرمانه مریم رجوی با مسئولان رژیم صهیونیستی در منزل سفیر سعودی در پاریس پرده برداشت.

این روزنامه به نقل از این منبع دیپلماتیک اروپایی نوشت: یک کادر اطلاعاتی مشترک سعودی- فرانسوی تماسهایی را با مقامات اسرائیل به منظور ایجاد روابطی مستحکم میان مخالفان ایرانی و تل آویو بر قرار کردند. در پی این اقدام، دیدارهایی محرمانه میان مریم رجوی، سرکرده منافقین با شماری از مسئولان اسرائیلی با حضور این کادر اطلاعاتی در خانه سفیر سعودی در پاریس انجام شد.
این منبع در ادامه افزود: رجوی از دو سال پیش به مانند گروه تروریستی النصره از عربستان کمک مالی دریافت می کند تا چهره ایران را مخدوش کند.

وی در ادامه افزود: گروه رجوی در محوری موسوم به "محور اعتدال در منطقه" قرار دارد و ائتلافی قوی را با اسرائیل علیه ایران و کشورهای عربی به مانند سوریه، عراق، یمن و مقاومان فلسطین و لبنان تشکیل داده است.

این منبع در ادامه تصریح کرد: عربستان سعودی در پشت دیدارهای مریم رجوی و رهبران اسرائیل قرار دارد و هم اکنون ریاض نیز اقداماتی در دست دارد تا رجوی به اسرائیل سفر کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
اتفاقا این مریم رجوی خوب زرنگه!! داره پول این عربا رو میکشه بالا خخخخ وگرنه تو ایران اصلا اینو آدم حساب نمیکنن...
Germany
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
بهتر اين خانم بفكر قبر باشد جونكه أفكارش كهنه است به تاريخ بيوسته حاج خانم مادر بزرك هستي بهتره ديكه بئري به فكر زندكي باش بهتره مكه بري و توبه كني تا دير نشده جهل سال هيج كاري نتوانسته بكني بجز خيانت وطن فروشي جاسوسي فتنه توبه كن به مكه برو تا دير نشده
Germany
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
در نظر مردم منفورترين كروه مجاهدين هستند ايكاش كشورهايي كه با اين زن دجال ارتباط برقرار كنند تحقيقي ميكردن متوجه مشدند در ايران اصلا طرفدار مدارنند منفورترين خاين مزدور وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
دین اسلام حتی آزار رساندن به حیوانات و نمی پذیرد اونوقت اینها به اسم اسلام چها که نمی کنند با انسانها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
این سعودیا دارن شورشو در میارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
اینا مخوان کموله دموکرات رو فعال کنن دوباره تو ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
لعنت بر هر چی وطن فروش زنده باد ایران و ایرانی وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
مسعود رجوی آرزوی نابودی جمهوری عزیز اسلامی را با بیماری ایدز خود به گور برد و الان در خدمت فرشته های عذاب ذقوم میل می فرماید و این زن ابریشمچی هم که یک شبه شوهر عوض کرد و از ابریشمچی جدا و در کنار آن ملعون قرار گرفت هم این آرزو را به گور خواهد برد
اما اگر امام خمینی سلام الله علیه می فرماید : منافقین از کفار بدترند به همین دلیل است که بزرگترین خطری که همواره جهان اسلام را تهدید کرده،خطر نفاق بوده است. پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله می‌فرماید: "إِنِّي لَا أَخَافُ عَلَى أُمَّتِي مُؤْمِناً وَ لَا مُشْرِكاً أَمَّا الْمُؤْمِنُ فَيَمْنَعُهُ اللَّهُ بِإِيمَانِهِ وَ أَمَّا الْمُشْرِكُ فَيَقْمَعُهُ اللَّهُ بِشِرْكِهِ وَ لَكِنِّي أَخَافُ عَلَيْكُمْ كُلَّ مُنَافِقِ الْجَنَانِ عَالِمِ اللِّسَانِ يَقُولُ مَا تَعْرِفُونَ وَ يَفْعَلُ مَا تُنْكِرُونَ"[1] "من بر امتم نه از مؤمن می ‏ترسم و نه از مشرك. چرا كه خدا مؤمن را با ايمانش باز میدارد و مشرك را با شركش‏ نابود مى‏کند. اما من بر شما از کسانی میترسم كه در دل منافقند و در زبان‏ دانا، سخنانى مى‏گويند که می‌پسندید ولى کاری می‌کنند که نمی‌پسندید.
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
انصافا اگر ما چنین ارتباطی با دشمنان عربستان سعودی داشتیم چی برسرما درمی آوردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
دشمن اصلی ما عربستانه بعد ما چسبیدیم به شعار.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
با سلام البته این دو نفر غریبه نیستن خواهر برادرند اینها پدر انگلیس مادر امریکا هستنند پس شما زیاد جدی نگرید اینها قبیله شیطانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
خدا را شکر که ماهیت نداشته این وطن فروشان هرزه برای امت اسلامی و غیر اسلامی مشخص شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
خطاب به او که گفته رجوی احمق است .در این مورد احمق نیستند . چون دشمن مردم ایران در حال همدستی با دشمنان ایران هستند و این طبیعی است ما باید هوشیار باشیم و حرکات انها را احمقانه تصور نکنیم صهیونیستها و وهابیون دارند برای ایران نقشه دراز مدت میکشند و میخواهند از دشمن مردم ایران سوئ استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
احمق هست چون رجوي هدفش به قدرت رسيدن در ايران است به نظر شما دوستي باوهابي و صهيونيست چه نتايجي براي او مي تونه داشته باشه. در ثاني هوشياري ما که شما مي فرماييد جدايي از طرح حماقت رجوي از سوي بنده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
چرا منافقین،آمریکا،عربستان در این دولت و پس از برجام امیدوارتر شده و دوباره فعالیتهای خود را علیه ایران افزایش داده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
یوقتایی واس خاطر سیاست خوب خارجی ما که همه میدونن چه سالهایی بود ... این گروه منافقین رو همه مجامع بین الملل تروریسم خواندن و جایگاهشون به شدت در همه کشورهای دنیا تضعیف شد... حالا هم بجای اینکه به این و اون فحش بدیم و الکی خون خودمون رو به جوش بیاریم یخرده در رفتارهامون بازنگری کنیم ببینیم با خودمون چند چندیم داریم کجا میریم که جیره خوارهای ما شدن متحد گروهی که منفور ملت بزرگ ایران بوده و خواهد بود.. .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
مریم رجوی، گل شیفته فراهانی به کشور باز می گردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
این بدبخت ها (منافقین) خودشونو به چه لجنی کشیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
چقدر اين رجوي احمق هست رفته با دشمن ملت ايران دست رفاقت داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
البته چون مي دونه جايگاهي در ايران نداره داره گوش عربها رو به خاطر سوابق خيانتش اينجوري مي بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
این ک چیزی نیس رییس جمهور فلسطین چند روز پیش اشکارا دیدار کرد با رجوی هر چند نظر من منتشر نمیشه
Luxembourg
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
رییس جمهور؟!!!!! منظور همون خائن معلوم الهویه است؟!!!
Germany
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
با درود . هر کاری کنند مفورند، مردم مریم رجوی‌ها را خائن به وطن می‌دانند. دست به دامن کسانی شدن که به خون ملت ما تشنه‌اند. ننگ بر آنها
آخرین اخبار