۲۰۰ میلیارد تومان از سهم الشراکه‌های شهرداری در طرح بافت فرسوده میدان شهدا و منطقه ثامن تعیین تکلیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: اوراق مشارکت طرح بافت فرسوده میدان شهدا و منطقه ثامن از سال‌های گذشته شروع و در پایان سال ۱۳۹۴ به پایان رسید.

محمدرضا مزجی افزود:طی جلسات متعدد با بانک سپه خواستار فروش سهم شر که‌هایمان بودیم که درنهایت ۲۰۰ میلیارد تومان از سهم شر که‌هایمان را به بانک سپه واگذار کردیم.

استقبال از سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان در شهرداری مشهد

معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در پروژه‌های اقتصادی شهرداری از سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: بنیاد ملی تعاون ناجا به‌منظور سرمایه‌گذاری در طرح‌های مشارکتی شهرداری اعلام آمادگی کرده است.

مزجی گفت: به همین منظور جلسات متعدد در خصوص رفع ابهامات در مسیر سرمایه‌گذاری بنیاد ملی تعاون ناجا برگزار شد و برای سرمایه‌گذاری معادل هزار میلیارد تومان رفع ابهامات فی‌مابین شهرداری و بنیاد ملی تعاون ناجا صورت گرفته است.

مشارکت بنیاد ملی تعاون ناجا در اوراق مشارکت شهرداری مشهد

مزجی بابیان اینکه در این جلسه مدیرعامل بنیاد ملی تعاون ناجا و فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی نیز حضور داشتند، تأکید کرد: با مساعدت طرفین تمامی ابهامات رفع شده و به یک وفاق مناسب دست‌یافته‌ایم.

وی، حجم توافقات در این جلسه را قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: با ایجاد بسترهای مناسب می‌توانیم مشارکت سرمایه‌گذاران را افزایش دهیم. به حمدالله مقدمات برای سرمایه‌گذاری این شرکت در مشهد فراهم‌شده تا ضمن پویایی اقتصاد شهری، نیازمندی‌های شهر برطرف گردد و شاهد افزایش اشتغال‌زایی در شهر نیز خواهیم بود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.