اين زمين اولين زمين خاکي شرق استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ؛ طبق وعده قبلي باشگاه تنيس خاکي سليم شاهرود با حضور خرم معاون سياسي امنيتي فرمانداري ويژه شهرستان شاهرود، محمدي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود،و مسولان استانی و شهرستانی و ورزشکاران و علاقه‌مندان ورزش تنيس به طور رسمي افتتاح شد.باشگاه تنيس خاکي شاهرود افتتاح شد
در اين مراسم دکتر حبيب ذاکريان سرمايه‌گذار و موسس باشگاه تنيس سليم به تشريح انگيزه سرمايه‌گذاري در اين حوزه و روند اجراي پروژه پرداخت.
محمدي ريس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ساخت و افتتاح باشگاه تنيس سليم را مصداق عملي اقتصاد مقاومتي خواند که از سال‌ها پيش آغاز و در سالي که رهبر معظم انقلاب آنرا به نام اقصاد مقاومتي اقدام و عمل ناميده، عملياتي شده است. وي افتتاح اين باشگاه را اتفاقي مبارک ناميد و ضمن تبريک به دکتر ذاکريان، ادارات مساعدت‌کننده در احداث اين باشگاه و جامعه تنيس شهرستان، وجود اين باشگاه را زمينه‌ساز توسعه ورزش تنيس در شاهرود و غني‌سازي اوقات فراغت جوانان دانست.
 وي افزود: از جمله ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين باشگاه، تلفيق همکاري بخش دولتي و خصوصي است. و اين زمين اولين زمين خاکي شرق استان مي‌باشد.
 حسام و حامد يزدي از قهرمانان تنيس کشور و دارنده مقام دوم رنکينگ دو نفره ايران بازي نمادين افتتاحيه را در زمين باشگاه برگزار نمودند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.