سقف کمک های بلاعوض مسکن مددجویان کمیته امداد تا 25میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیر کل کمیته امداد استان از افزایش سقف مساعدت های بلاعوض کمیته امداد در حوزه ساخت وساز های مسکن مددجویان شهری و روستایی خبر داد.

عباس اهرابی با بیان اینکه کمیته امداد در جهت رفع دغدغه های مددجویان تحت حمایت اقدام به پرداخت کمک هزینه خرید وساخت مسکن می کند، گفت: این مساعدت ها برای مددجویان شهری تا سقف 25 میلیون تومان و مددجویان روستایی تا سقف 15 میلیون تومان است.

وی در باره شروط پرداخت این مساعدت به خانواده های مددجوی گفت: مهترین آیتم برای استفاده از این کمک ها، داشتن زمین شخصی است.

مددجو با مراجعه به امداد،پس از تشکیل پرونده،تقاضای وی مورد بررسی قرار گرفته و درصورت دارا بودن شرایط از این خدمت بهره مند می شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی گفت: کمیته امداد بر نحوه ساخت و ساز این واحد ها به صورت مستمر نظارت دارد.

وی به ارایه گزارش عملکردی از فعالیت های عمرانی کمیته امداد در سال گذشته اشاره کرد وافزود: بهسازی ومقام سازی مسکن از سایر خدمات است که در سال گذشته بیش از 340 مددجو از این خدمت استفاده کردند.

اهرابی افزود: در عین حال 107 واحد شهری و226 واحد مسکونی مهر برای مددجویان ساخته و به آنها تحویل داده شد.

در سال 94 بیش از 112 میلیارد ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک ها، آورده مددجویان وکمک های خیران وهمچنین کمک های کمیته امداد برای فعالیت های مذکور هزینه شد.

اهرابی در باره نیازمندی مسکن مددجویان هم گفت: در حال حاضر 2500 مددجو روستایی نیازمند مسکن مقاوم هستند وبیش از یک هزار خانواده نیز نیازمند تعمیرات مسکن هستند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.