معاون شهردار تهران گفت: در طرح LEZ هیچ استثنایی وجود ندارد و تمامی خودروها اعم از شخصی و دولتی باید برگه معاینه فنی اخذ کنند.

هیچ استثنایی در طرح LEZ نداریم/ خودروهای دستگاه‌های دولتی و نظامی باید معاینه فنی اخذ کنندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه1888 که امروز(سه شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح LEZ فقط خودروهایی حق ورود به محدوده زوج و فرد را دارند که حائز معاینه فنی معتبر باشند، با اجرایی شدن طرح LEZ و تجهیز مراکز معاینه فنی به سامانه سیمفا امکان جعل معاینه فنی وجود ندارد.
 
وی افزود: در طرح LEZ هیچ استثنایی نداریم و همه خودروهای دولتی و نظامی و سایر دستگاه ها در کنار مردم باید برای ورود به محدوده زوج و فرد برگه معاینه فنی اخذ کنند.
 
حسینی بیان کرد: دوربین‌های نصب شده از اول شهریور نسبت به ثبت پلاک خودروهایی که فاقد معاینه فنی معتبر هستند، اقدام می‌کنند و تمام اطلاعات خودروها در سامانه اطلاعاتی پلیس بارگذاری شده است.
 
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: خط قرمز شهرداری تهران عدم پرداخت مطالبات کارگران از سوی پیمانکاران مربوطه است و در صورتیکه پیمانکاری مطالبات کارگران و یا حق بیمه کارگران را پرداخت نکند، برخورد جدی با مدیر عاملان شرکت‌های پیمانکاری صورت می گیرد.

*کمک مالی به حادثه دیدگان شهران


وی ادامه داد: در خصوص حادثه شهران هیئت کارشناسی تشکیل شده و همه گزارش دستگاه‌ها ارائه شده  و حتی قوه قضائیه در حال رسیدگی به پرونده شهران است، پس از اعلام مقصر به کسانی که در این حادثه ضرر و زیان دیده‌اند کمک مالی می‌شود.
 
وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از شبکه آب فرسوده است، از همین رو 12 تا  13درصد نشست از شبکه آب زیرزمینی داریم، با توجه به اینکه خاک تهران آبرفتی است، این امر باعث شست و شوی آب می‌شود و با وجود حفره‌هایی منجر به نشست زمین می‌شود.
 
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: حمل و نقل عمومی باید توسعه یابد و دولت نیز بایستی در بخش حمل و نقل عمومی پایتخت کمک کند، این در حالی است که تا همین جا تنها حامی ما در بخش حمل و نقل شهرداری تهران بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
ای کاش طرح توقیف خودروهای تک سرنشین را هم میدادید،تو کلان شهرهای ایران بیشتر خانواده ها چند خودرو با پلاک زوج و فرد دارن، باور کنید تمام این خودروها و کارخانه ها باعث کاهش بارندگی در سطح کشورمان شده، من فقط بفکر اینده کشورم و سرزمینم هستم ، بخدا بی ابی بدترین چیزه برای ادامه زندگی و زندگی کردنه کفی بفکر اینده خودمان باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
بازم سلام
تو این طرح تکلیف خودروهایی که معاینه فنی دارن و هنوز نوبت تمدید معاینه فنی شون نرسیده چی میشه؟
لطفا پلیس تعیین تکلیف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
سلام
تکلیف خودروهایی که هنوز 5 سال از ساختشون نگذشته و مشمول دریافت معاینه فنی نمیشن در طرح جدید چی میشه ؟
Germany
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
یعنی چی کمک مالی میشن مگه میخواین صدقه بدین باید تمام خسارت های مردم رو تا قرون آخرش از مقصر بگیرین بدید به مردم.
عجبه هاااااا
آخرین اخبار