فاز نخست طرح LEZ که قرار است از شهریور ماه در تهران اجرایی شود برای رانندگان فاقد معاینه فنی جریمه‌هایی به همراه خواهد داشت.

جریمه ورود به طرح LEZ مشخص شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی پلیس و ستاد معاینه فنی، جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی که به محدوده زوج و فرد ورود کنند، 500 هزار ریال است.
 
در همین راستا فاز نخست طرح LEZ پس از ابلاغ آن به دستگاه‌های ذیربط از شهریور ماه اجرایی می‌شود.
 
 در فاز دوم این طرح، خودروهایی که آلایندگی کمتری دارند و انژکتوری هستند، حق ورود به طرح LEZ را دارند، مقدمات فاز دوم طرح هنوز فراهم نشده است.
 
گفتنی است، در حالی که قرار بود طرح LEZ جایگزین طرح زوج و فرد شود، اما شنیده می‌شود طرح زوج فرد پا برجاست و این طرح نیز در کنار طرح ترافیک و زوج و فرد اجرایی می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
اسمشو عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
طرح های غیراصولی .خب اخه این همه مشکل سرویس دهی حمل و نقل عمومی فقط مترو کار درسته نسبت به بقیه تازه اگر له نشی.بعدشم تعمیرگاه نمیتونی ببری ماشینو .طرح زوج و فرد طرحی بود برای زمان اضطراری حالا مثل طرح اصلی موندگار شده و یه طرح دیگه هم اضافه شد.جای پارک ماشین نیست خیابونا گنجایش نداره برا تردد پارکینگ نداریم بابا چه خبره.خب اون طرفی که پیکان چهل و هشت خسته داره مسافرکشی میکنه که مریض نیست پول نداره اقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
در شهری که مدرسه بجه یکجا . محل کار جای دیگر . منزل مسیری دیگر این همه محدودیت یعنی چه و فروختن محدودیت یعنی چه . هدف رفاه مردم نیست . کسب درامد از گرفتاری مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
اگر شما فکر مردم هستید پس چرا طرح را می فروشید آیا وجدانا این کار درست است کسی که پول ندارد باید چکار کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
قبل از فروش ماشین ، ماشین ها هیچ عیبی ندارن بعد که مردم خریدن و دست مردم افتاد صدتا عیب پیدا میکنه . بعد باید مردم بیچاره برن معاینه فنی بگیرن. خوب ماشین کیفیتش بالا باشه نیازی به معاینه فنی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
هدف از اجرای طرح ترافیک این بود که در مناطق مرکزی تردد زیاد است. الان که همه جای تهران شلوغ است. تجریش و دولت و سعادت آباد و ... . مردم منطقه مرکزی چه گناهی کرده اند که باید درب منزل و کوچه شان دوربین بکارید و آنها را جریمه کنید. چرا سعادت آباد و تجریش طرح ترافیک نمی گذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
میگم اسم این طرح یه خورده ضایع نیست؟؟؟؟
کاش اسمشو عوض کنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
ماشینها رو فروختید حالا طرح پیاده میکنید . مردم مریض دارند- کار دارن- بدبختی دارن
آخرین اخبار