ارومیه؛

بازدید از پروژه زائر سرای دانشگاه علوم پزشکی در مشهد مقدس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی:تامین امکانات رفاهی برای همکاران و خانواده های گرانقدرشان را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در حاشیه اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد مقدس ، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با حضور در زائر سرای دانشگاه از روند مراحل نوسازی و تعمیرات اساسی در این زائر سرا بازدید نموده و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت .

وی گفت : دانشگاه علوم پزشکی استان بعنوان سازمانی با سطوح ارائه خدمات گسترده از نظر بهداشتی ، درمانی ، آموزشی ، پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی از سرمایه های انسانی توانمند و ارزشمندی برخوردار است لذا توجه به امکانات رفاهی این عزیزان را یکی از وظایف اساسی خود می دانیم .

وی افزود : معتقدیم ارزش گذاری به همکاران و خانواده های گرانقدر آنان و تامین امکانات رفاهی ، آسایشی ، تفریحی و ورزشی برای این قشر زحمتکش عرصه سلامت جامعه کمترین کاری است که می توانیم در مقابل تمامی تلاشهای شبانه روزی آنان در تامین ، حفظ و ارتقای سلامت جامعه انجام دهیم و احداث زائر سرای مشهد ، مامور سرای تهرات و اردوگاه فرهنگی تفریحی دانشگاه در کنار دریاچه ارومیه بر اساس همین اعتقاد انجام گرفته است و آن را وظیفه خود می دانیم .

رئیس دانشگاه اضافه کرد : یکی از امکانات رفاهی که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است زائر سرای دانشگاه در مشهد مقدس می باشد که همه ساله پذیرای تعداد زیادی از همکاران اعم از کارکنان و اعضای هیات علمی و خانواده های محترم آنان است که دانشگاه علوم پزشکی مالکیت آن را بر عهده دارد . با توجه به تعداد روز افزون متقاضیان استفاده از این زائر سرا و همچنین قدمت زیاد آن لازم بود برخی از قسمتها بازسازی و نوسازی و برخی دیگر مورد تعمیرات اساسی قرار گیرد و تجهیزات جدید برای آن فراهم گردد که بحمد الله شاهد پیشرفت خوب این پروژه هستیم که با اعتبارات خود دانشگاه و از محل مدیریت بهینه منابع مالی انجام گرفته است .

آقازاده در ادامه گفت : با توجه به اینکه همواره موضوع اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از منابع را سرلوحه کارهای خود قرار داده ایم لذا با بررسی منابع مالی موجود ، جلوگیری از اتلاف این منابع ، مدیریت صحیح و بهینه آن و همچنین مدیریت هزینه ها خوشبختانه توانسته ایم علاوه بر اینکه بسیاری از بدهی های دانشگاه را تسویه کنیم بلکه ضمن پرداخت حقوق و مزایای همکاران ، بخش زیادی از مطالبات آنان را نیز پرداخت نماییم و پروژه های مهمی را به اتمام برسانیم .

وی همچنین گفت : با مدیریت بهینه منابع مالی ، تعدادی از پروژه های دانشگاه که مدتها راکد مانده بودند ، تکمیل و برخی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته اند که از آن جمله می توان به مجتمع فرهنگی ورزشی 9 دی در سایت نازلو ، آزمایشگاه رفرنس ، ساختمان دانشکده دندانپزشکی و بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب اشاره کرد .

رئیس دانشگاه در ادامه افزود : از طرف دیگر با مدیریت هزینه کرد ها و جلوگیری از هدر رفت منابع توانستیم ساختمان مجتمع درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی واقع در خیابان عمار ارومیه را خریداری و عملیات ساخت آن را انجام دهیم که یکی از پروژه های مهم عرصه سلامت استان محسوب می شود چرا که بر این اصل اعتقاد داریم که هم همکاران ما شایسته ارائه خدمت در بهترین مکان و با بهترین امکانات هستند و هم مردم استان شایسته دریافت بهترین خدمات می باشند و در واقع این پروژه در جهت ارزش گذاری به همکاران و نیز بیماران طراحی شده است . همچنین جهت رفاه حال همکاران اعم از کارکنان و اعضای هیات علمی و خانواده های محترمشان ، فوقانی ترین طبقه این مجتمع بزرگ بعنوان رستوران با چشم اندازی زیبا طراحی شده است .

لازم به ذکر است در این بازدید علی جنتی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز آقازاده را همراهی می کرد .

انتهای ‍‍پیام/س

برچسب ها: بازدید ، مشهد ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.