مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان گفت: از ابتدای آغاز توزیع مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار بیش از 476 تن فرآورده توزیع شده است.

توزیع 476 تن مرغ منجمد در جنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم بصیریان با اشاره به برنامه‎ریزی برای توزیع مرغ منجمد به منظور کنترل بازار افزود:روزانه به طور میانگین حدود ۲۰تن مرغ منجمد بین هفت شهرستان جنوبی استان توزیع شده است.

وی گفت: با توجه به ذخیره‎‎سازی مناسبی که صورت گرفته هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و تا برقراری تعادل قیمت این طرح ادامه دارد.

بصیریان با تقاضا از تمام عاملان فروش مرغ منجمد و فروشگاه‎های رفاه، فرهنگیان، اتکا و امکان در جنوب کرمان افزود: با مراجعه به مدیریت تنظیم بازار نهاده‎های کشاورزی مستقر در سازمان جهاد کشاورزی و یا مدیریت‎های شهرستان‎ها نسبت به دریافت مرغ منجمد اقدام کنند.

وی عنوان کرد : با اقدامات انجام شده، مرغ منجمد به وفور در تمام بخش‎ها و روستاهای جنوب استان کرمان در اختیار مردم قرار گرفته است.

بصیریان افزود: تا رسیدن قیمت به حدود 7 هزار تومان برای مصرف‎کنندگان و برقراری تعادل در بازار، عرضه گوشت مرغ منجمد را در تمام مراکز توزیع ادامه می‎دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.