پیکر یک شهید گمنام سال های دفاع مقدس با حضور یگان های مختلف فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز دوشنبه در محوطه ستاد این نیرو تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این مراسم گفت: مقام شهادت آرزوی انبیای الهی بوده و حیات طیبه ای است که طبق وعده خدا بواسطه شهادت محقق می شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین عادل پور افزود: تمام برکات کشور بلحاظ علمی، سیاسی و نظامی از برکت خون شهداست.
وی خاطرنشان کرد: ما در این مراسم با شهدا پیمانی دوباره می بندیم که تا آخرین نفس در کنار رهبر خود امام خامنه ای بایستیم.
همچنین در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اصفهان نیز گفت: پیکر این شهید گمنام در منطقه عملیاتی 'فکه' تفحص شده است.
سردار مجتبی شیروانیان افزود: پیکر 127 شهید در دو روز گذشته در 23 استان کشور تشییع شد.
وی افزود: پیکر هشت شهید از این تعداد نیز در این روزهای متعلق به شهادت امام صادق(ع) در شهر اصفهان با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد.
وی اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس با الگوگیری از رزمندگان صدر اسلام خود به الگویی برای رزمندگان جبهه مقاومت تبدیل شده اند و امروز مدافعان حرم با تاسی به این شهدا راه مبارزه با جبهه کفر و نفاق را در پیش گرفته اند.
سردار مجتبی شیروانیان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نشان دادند که اسلام حد و مرز ندارد و برای انجام تکلیف خود و دفاع از کیان اسلام صدها کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی در جبهه نبرد حاضر می شوند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.