مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه کاشان از تشییع سه شهید مدافع حرم همزمان با صبح فردا دوشنبه 31 خرداد مطابق با 14 رمضان المبارک در این شهرستان خبرداد.

محمد عراقی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مراسم تشییع شهیدان " سیدطاهر نوری، سیدمحمد امین هاشمی و روح الله فدائی» با حضور و شهروندان روزه‌دار و ولایت‎مدار دارالمومنین کاشان وی ساعت ۹ صبح فردا از محل سپاه کاشان به طرف میدان کمال الملک تشییع و سپس از آنجا به گلزار شهدای دارالسلام انتقال داده‌می شود.

وی افزود: شهیدان روح الله فدائی متولد 1369، سیدطاهر نوری متولد 1346 و سیدمحمد امین هاشمی متولد 1344 هستند که برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و نجات جان همنوعانشان از یوغ ظلم و ستم دشمنان اسلام و قرآن جان خو د را فداکردند.

به‌گفته‌وی، شهدای مدافع حرم با گذشتن از هستی خود در دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) و حفظ تمامیت ارضی سوریه و مردم بی‌دفاع و بی‌گناه این کشور مورد خصومت دشمنان اهل‌بیت(ع) و اسلام بالاترین درجه ایثار و فداکاری در نوعدوستی و انسان‌دوستی را به منصه ظهور می‌رسانند.

مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه کاشان، حق بزرگ این شهدا بر گردن همه ملت ایران را تاکیدکرد و گفت:به فرموده مقام معظم رهبری « امتیاز شهدای مدافع حرم جنگیدن با دشمنی است که اگر این شهدا با آن مقابله نمی‌کردند و جلویش را نمی‌گرفتند ما باید در کرمانشاه، همدان و بقیه استان‌ها با آنها می‌جنگیدیم.»

عراقی در پایان با تاکید بر اینکه خط سرخ شهادت در هیچ زمان و مکانی از جوشش نمی‌ایستد گفت: ارزش کار شهدای مدافع حرم که با سربند «کلنا عباسک یا زینب» به مصاف جنگ و شهادت و حمایت از تبار سبز علوی و دفاع از محرومان و مظلومان بشریت می‌روند بسیار والا و امتیازی بزرگ نزد خدای متعال است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.