مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتری بنزین در چهارماهه نخست سال جاری در استان صرفه جویی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حجت مدنی افزود: در چهارماهه نخست سال جاری هر چند مصرف بنزین موتور کاهش یافته اما در مقابل مصرف سی ان جی با افزایش همراه است.

وی گفت: در مدت‌زمان ذکر شده مصرف بنزین موتور به ۱۰۸ میلیون لیتر رسیده که بیانگر کاهش پنج دهم درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: میزان مصرف نفت گاز درمنطقه اردبیل در این مدت۱۱۲ میلیون لیتر گزارش شده که باز کاهش پنج‌درصدی را به نسبت سال گذشته نشان می‌دهد.

مدنی افزود: در مصرف نفت سفید نیز با کاهش ۲۰ درصدی به نسبت سال گذشته به رقم ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسیدیم.

وی تصریح کرد: مصرف نفت کوره نیز با ۳۸ درصد کاهش به یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسیده است و در مقابل میزان مصرف گاز مایع از مقدار شش هزار و ۴۸۰ تن به شش هزار و ۵۲۶ تن با افزایش یک‌درصدی همراه است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل میزان مصرف CNGدر چهارماهه اول سال جاری را ۶۷میلیون و ۵۳۵ هزار مترمکعب عنوان و افزود: میزان مصرف به نسبت چهارماهه اول سال گذشته ۱۳.۲ درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.