چه انتظاراتی از پرچمدار جدید سامسونگ داشته باشیم؟ / غول کره‌ای فردا "نوت 7" را معرفی می‌کند + تصاویر

سامسونگ فردا طی مراسمی در نیویورک از نسل جدید گوشی هوشمند "نوت" رونمایی می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «اندروید کمیونیتی»، نسل بعدی گوشی هوشمند "گلکسی نوت" سامسونگ فردا – سه شنبه – در مراسم ویژه‌ای در نیویورک معرفی می‌شود؛ مراسمی که مطمئناً انبوهی از طرفداران همیشگی محصولات سامسونگ و جمعی از اصحاب رسانه برای مشاهده ویژگی‌های جدید دو گوشی هوشمند "نوت 7" و "نوت 7 اج" در آن حضور خواهند داشت. 

چه انتظاراتی از پرچمدار جدید سامسونگ داشته باشیم؟ / غول کره‌ای فردا

هرچند طی ماه‌های گذشته شایعات و گمانه‌زنی‌های بی‌شماری درباره ویژگی‌های نسل جدید گوشی هوشمند نوت و تفاوت‌های فنی و ظاهری آن با نسل قبلی منتشر شده است، هنوز با قاطعیت نمی‌توان درمورد هیچ‌یک از آنها صحبت کرد. شاید تمامی این گمانه‌زنی‌ها فردا به واقعیت بپیوندد و شاید هم سامسونگ با معرفی یک گوشی با صفحه نمایش منحنی بجای صفحه نمایش تخت، یک شگفتی واقعی را در معرض دید طرفداران خود قرار دهد.

چه انتظاراتی از پرچمدار جدید سامسونگ داشته باشیم؟ / غول کره‌ای فردا

با این حال، تا اینجای کار طبق شایعات می‌توان انتظار داشت که سامسونگ از یک رم (حافظه موقت) 6 گیگابایتی در نوت جدید خود استفاده کند. همچنین انتظار می‌رود در قلب فبلت جدید سامسونگ از اسنپدراگون 823 شرکت کوالکام به عنوان پردازنده و از پورت USB نوع C نیز به عنوان درگاه تبادل اطلاعات استفاده شده باشد. 

علاوه بر این، بر اساس شایعات قوی، سامسونگ در محصول جدید خود از اسکنر عنبیه برای تشخیص هویت کاربر استفاده کرده است؛ یعنی همان فناوری شگفت‌انگیزی که برای اولین بار از سوی مایکروسافت بجای حسگر اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 اکس‌ال به کار گرفته شد. 

از زمانی که سامسونگ نوت 5 را معرفی و روانه بازار کرد تا به امروز شایعات، تصاویر اولیه و ویدئوهای زیادی درمورد نسل بعدی این فبلت محبوب منتشر شده است که با توجه به اطلاعاتی که در این مدت از منابع موثق به بیرون درز کرده است، وجود ویژگی‌های دیگری مانند "صفحه نمایش همیشه روشن" و "قابلیت شارژ سریع" را نیز می‌توان در نسل جدید نوت مشاهده کرد. 

همچنین گفته می‌شود که محصول جدید سامسونگ در 4 رنگ طلایی، آبی، مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد و برخلاف محصولات شرکت‌های رقیب، خبری از رنگ محبوب رُزگلد نخواهد بود.

چه انتظاراتی از پرچمدار جدید سامسونگ داشته باشیم؟ / غول کره‌ای فردا

سیستم عامل اندروید 6.0.1، نمایشگر 6 اینچی با فناوری سوپر آمولد و کیفیت QHD، باتری قدرتمند 3500 یا 3600 میلی‌آمپری، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی با حسگر IMX260 شرکت سونی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و قابلیت اتصال به شبکه وای‌فای و پشتیبانی از شبکه 4G نیز ویژگی‌های مهم دیگری هستند که به احتمال زیاد در فبلت جدید سامسونگ از آنها بهره‌مند خواهید شد. 

نکته جالب اینکه که سامسونگ در نام این محصول، به جای عدد 6 از عدد 7 استفاده کرده و محصولی به نام «نوت 6» جایگزین «نوت 5» نخواهد شد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
از قرار معلوم همه تون جوونید پس بجای گفتن این حرفا دست بکار شید والا همه ی شما خیلی بهتر از این چشم بادامیها کار میکنید دیگه کسی هم نیست که جلوتونو بگیره و بگه حق ساختن ندارید هر چند خدایی قبل از انقلابم کسی جلوی ساختن را نمیگرفت پس یا علی شروع کنید تا نمردم یه گوشی ایرانی توپ بگیرم تو دستمو تو استانبول قدم بزنم و بگم اینو بچه های گلم ساختن به امید اون روز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
چرا استانبول قدم بزنی!!!؟ایران خودمون قطب گردشگری میشه ان شاءالله.پولتونو تو شکم اجنبی ها نریزید.اونم برا تفریح و گردش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
گرون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
گرون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
نوت6 که هنوز نیومده نوت 7 ؟؟؟ به نظرم یک اصلاحی در تیتر این خبر انجام بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
با تشکر از توجه شما ولی شرکت سامسونگ خودش تصمیم گرفته که به جای عرضه نوت6. نوت 7 رو به بازار بفرسته.
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
پسglx های ایران بکجا رسیدند، ایا میدوند اگه خودمون گوشی های همراهمونو بسازیم کلی اشتغال ایجاد کردیم، حیف که تو ایران بازار رقابت داغ نیست، برعکس رقابت بازار ایران در تقلب بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
تو خودت گوشیت چیه که به فکر glx یی
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۱:۱۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
که بعد هم صنعت گوشی سازی هم مثل خودرو بشه و گوشی 200 هزارتومنی رو 2 میلیون بهمون بندازند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
در چند وقت اخیر به علت واردات قاچاق گوشی هزار اندی از کارگران سه شرکت تولید گوشی ایرانی به دلیل ورشکستگی اخراج شدند....... برجام کجایییییییییییییییی
آخرین اخبار