یاسوج؛

فروش اجباری خدمات در تالارهای استان ممنوع شد

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت:فروش اجباری خدمات در تالارهای کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امیر جانی پور در بازدید از برخی تالارهای شهر یاسوج با اعلام این خبر افرود: ساماندهی و افزایش کیفیت خدمات در تالارهای استان در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: طرح ویژه بازرسی از تالارهای کهگیلویه وبویراحمد و نظارت بر عملکرد آنها به دنبال برخی شکایت ها از سوی مردم، از این پس به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

جانی پور یکی از مهمترین اهداف این طرح را جلوگیری از فروش هرگونه خدمات اجباری در تالارهای سطح استان دانست و گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفی مطابق قوانین نظام صنفی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: براساس قوانین نظام صنفی مشتریان باید از روی اختیار و میل خود نسبت به تهیه فیلمبردار، سفره عقد، لباس عروس، ارکستر، تهـیه و تامـین اقلام موادغذایی برای برپایی عروسی اقدام کنند.

جانی پور با بیان اینکه تالارداران در هیچ شرایطی حق ندارند متقاضیان را مجبور به استفاده از از خدمات تالار کنند افزود: مسئولان این واحدهای صنفی وظیفه دارند این مصوبه را در بنر بزرگ برای مشاهده مشتریان نصب کنند.

وی بیان کرد: این موضوع به همه تالارها ابلاغ شده و هم استانی ها در صورت برخورد با چنین تخلفی موارد را به سامانه 124 استان و همچنین اداره های شهرستانی اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری و برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.