معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت:مکانیزهای لازم برای کنترل قیمت مرغ در بازار باید به کارگرفته شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحیمی بر کنترل قیمت مرغ و توزیع منجمد دولتی در سطح فروشگاه ها و به صورت سیار در نقاط مشخص شده در سطح شهر کرمانشاه و دیگر شهرها با قیمت مصرف کننده هر کیلو 5200 تومان تاکید کرد.

وی گفت: دستگاه‌های ذیربط باید با تدوین برنامه ای ویژه و طراحی مکانیزمی خاص از افزایش هرگونه قیمت که تحمیل مشکلات بر قشر مصرف کننده را بدنبال دارد، جلوگیری کنند.

رحیمی بر توجه به تولید مرغ با نگاه صادرات به بازار عراق تاکید کرد و گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه در حال حاضر از ظرفیت های خوبی در بخش مرغداری و تولید مرغ برخوردار است که با طراحی مکانیزم و استراتژی های مشخص می توان ضمن تامین تولید داخلی، به بازار عراق هم توجه داشت و بازار مناطق کردنشین این کشور را تامین کرد.

وی با اشاره به بهینه سازی مصرف سوخت مرغداری ها با هدف کاهش هزینه های تولید این واحدها گفت: مدیران و مسئولین ذیربط باید همواره دغدغه تامین مایحتاج واحدهای تولیدی و جلوگیری از افزایش قیمت ها برای مصرف کنندگان را داشته باشند.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.