"پوکمون گو" رکورد زد

کاربران فضای مجازی وقت بیشتری رابرای بازی "پوکمون گو" نسبت به شبکه های اجتماعی پر طرفدار صرف می کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمان زیادی از انتشار بازی "پوکمون گو" نگذشته که میلیون ها کاربر و مخاطب را به سمت خود جذب کرده است.


"پوکون گو" پر دانلود ترین بازی App Store شرکت اپل تبدیل شده است و از طرف دیگر 50میلیون دانلود برای سیستم عامل اندروید در آمار های رسمی برای آن  ثبت شده است.



 در حال حاضر این بازی به صورت عمده برای کشورهای آمریکا، نیوزلند، آلمان و انگلستان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
میزان زمان حضور کاربران در بازی پوکمون گو در مقایسه با شبکه های اجتماعی معروف و پر بازدید نشان دهنده این است که کاربران نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی  مثل فیسبوک،اسنپ چت ،توییتر،اینسنتاگرام و... وقت بیشتری را صرف این بازی می کنند.


"پوکمون گو "در طی یک ماهی که عرضه شده است مبلغ1,6 میلیون دلار درآمد روزانه داردو این در حالی است که بازی "Clash Royal" روزانه 350هزار دلار در آمد دارد.

گفتنی است در همین حین که شما این اطلاعات را مطالعه می کنید بیشتر از 20,000بار این برنامه  توسط گوشی های هوشمند دانلود می شود که تعداد این دانلود از دانلود شبکه های اجتماعی پر طرفداری مثل فیسبوک، توییتر و...بیشتر است.

درادامه تصویری ازمیزان زمان حضور کاربران در بازی پوکمون گو را در مقایسه با شبکه های اجتماعی معروف و پر بازدید مشاهده می کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار