رژیم‌صهیونیستی در آستانه دریافت بزرگترین کمک نظامی از آمریکا

سرپرست شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی برای امضای توافق دریافت کمک نظامی از آمریکا راهی واشینگتن می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزمکس، «یاکوف ناگل،» سرپرست شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی، هفته جاری به منظور امضای توافقنامه‌ای برای دریافت بزرگترین بسته کمک نظامی، به واشینگتن می‌رود. این کمک نظامی به مدت 10 سال پس از پایان ریاست «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، ادامه خواهد داشت.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد ناگل با مقامات کاخ سفید ملاقات می‌کند. این در حالیست که «بنیامین نتانیاهو» پیش از این اعلام کرده بود برای امضای توافق مذکور باید تا مشخص شدن دولت بعدی آمریکا منتظر بمانند. این اقدام نشان می‌دهد نتانیاهو به این نتیجه رسیده که علی‌رغم اختلافاتش با اوباما، تنها با او می‌تواند به توافق مورد نظرش دست یابد.

دولت کنونی آمریکا آماده امضای تفاهم‌نامه‌ای است که براساس آن این کشور متعهد می‌شود کمک نظامی سالانه 3.1 میلیارد دلاری را افزایش دهد. این بسته همچنین شامل پرداخت هزینه سامانه دفاع موشکی هم می‌شود. مدت زمانِ کمک نظامی مذکور یک دهه است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده‌اند نتانیاهو پس از دستیابی ایران و شش قدرت جهانی به توافق هسته‌ای بر این باور است که سالانه به 5 میلیارد دلار کمک نظامی به منظور تأمین امنیت خود نیاز دارد. مقامات صهیونیست بر این باورند که سرمایه‌های بلوکه شده ایران که پس از توافق هسته‌ای آزاد می‌شوند، صرف تقویت بخش نظامی این کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
با دریافت این بودجه توسط سگان اسرائیلی بزودی جنگ بزرگی بر علیه حزب الله شروع میشود و ان شاءالله اسرائیل نابود میشود.
آخرین اخبار