نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی ادعا کرد این رژیم خواهان آشتی با فلسطینی‌ها و همچنین کشورهای عربی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت اینترنتی النشره، "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: اسرائیل در حال حاضر کمتر از هر زمان دیگری در عزلت و انزوا به سر می‌برد. اسرائیل در انزوای بین المللی نیست. من نمی‌دانم از چه انزوایی صحبت می‌کنند؟

وی افزود: ما در عرصه تجارت بین الملل، سفرها، افکار عمومی و تمامی مسائل پیشرفت کرده‌ایم. ما شاهد بهبود در روابط با کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، انگلیس و فرانسه هستیم و افکار عمومی آمریکا نیز نسبت به گذشته ارزیابی مثبتی از اسرائیل دارند.

نتانیاهو گفت: دولت ما به پیروزی‌هایی علیه گروه‌هایی دست یافته که به تحریم اسرائیل در جهان می‌پردازند. آن‌ها از حق خود برای تحریم دفاع می‌کنند در حالیکه ما پیروزی به دست می‌آوریم.

وی ادامه تقویت روابط با مصر را ستود و گفت: من معتقدم که حمایت مصر به ما کمک خواهد کرد. من خواهان صلح با فلسطینی‌ها و همچنین کشورهای عربی هستم. ما می‌خواهیم فلسطین خلع سلاح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
خلع سلاح ؟
که امپراطوری صهیونیستی رو گسترش بدید ؟
خاک بر سر این اتحادیه عرب که نمیفهمه واقعا کی دشمنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
کاری ندارم کیه و چکار کرده ولی فقط اینو میدونم صلح خوبه حتی به مدت کم چقدر جنگ چقدر کشتار بسه بابا بسه حتی شده 1ساعت صلح بزارین مردم راحت باشن میدونم که کودک کشن میدونم که جنایت کردن ولی صلح کلا خوبه البته اگه بلف نزده باشه
آخرین اخبار