رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آران وبیدگل از افزایش140 درصدی تعهدهای آموزشی این مرکز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حبیب الله پورابراهیمی اظهارکرد: سال گذشته میزان تعهد این اداره برای آموزش کارآموزان حدود 150 هزار نفر ساعت بود که با برنامه ریزی صحیح به حدود 210 هزار نفر ساعت افزایش پیدا کرد و افزایش 140 درصدی را به همراه داشته است.
وی افزود: در سال گذشته حدود 140 هزار نفر ساعت آموزش در مرکز ثابت شهری، 47 هزار نفر ساعت در مرکز سیار و 24 هزار نفر ساعت در روستاها آموزش های فنی و حرفه ای ارائه شد.
وی آموزش های ویژه آقایان را در مرکز ثابت شامل برق صنعتی و ساختمانی، تعمیر وسایل گازسوز و پکیج، تعمیر موتورسیکلت و آموزش های ویژه بانوان را آموزش صنایع دستی و هنری هنرهای تزیینی، صنایع چوب و کیف دوزی عنوان کرد.
پورابراهیمی افزود: آموزش تعمیر لوازم خانگی، حرارتی و گردنده در مرکز سیار شهری و کلاس های آموزش کشاورزی شامل کشت زعفران و پرورش قارچ در مرکزهای روستایی ارائه شده است.
وی هم چنین از آموزش فنی و حرفه ای در پادگان شهید کبریایی و در شهرک های صنعتی خبر داد.
پورابراهیمی تعهد آموزش های فنی و حرفه ای این شهرستان در سال 95 را نیز حدود 220 هزار نفر ساعت برشمرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صحیح برای آموزش های فنی و حرفه ای، امسال هم شاهد رشد تعهد آموزش های فنی و حرفه ای باشیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.