مقام نظامی صهیونیست: نبرد آتی احتمالی با نیروهای فلسطینی شبیه به جنگ جهانی دوم خواهد بود

یکی از نظامیان ارشد رژیم صهیونیستی با اشاره به دشوار بودن نبرد احتمالی آتی با رزمندگان فلسطین در غزه، آن را شبیه جنگ جهانی دوم دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه اردنی السبیل، یک افسر برجسته اسرائیلی اعلام کرد جنگ تابستان 2014 غزه به مثابه سرآغاز جنگهای آتی است که رژیم صهیونیستی در آن وارد خواهد شد و تا حدی شبیه به جنگ جهانی دوم است.

سرتیپ کوبی براک، فرمانده پیاده رژیم صهیونیستی، اذعان کرد: جنگ آتی با غزه بسیار شدید خواهد بود و ما در زیر زمین و روی زمین، جنگ خواهیم کرد.

وی افزود: ما در جنگ سال 2014 با غزه دریافتیم که نبر آتی سخت خواهد بود. نبردهای در زیر زمین و در مناطق مسکونی با محله شجاعیه خواهد بود. در جنگ گذشته، فرودگاه بن گورین از سمت غزه هدف قرار گرفت و این به مثابه حمله به جبهه داخلی اسرائیل بود. جنگ آتی ضد نهادهای نظامی و در داخل اراضی خواهد بود و نبردی سختی در روی زمین و زیر زمین خواهیم داشت.

براک احتمال داد تعداد زیادی موشک ضد تانک شلیک شود و رزمندگان فلسطینی به داخل فلسطین اشغالی نفوذ کنند.

وی افزود: همه واحدهای لجستیک اسرائیل و مراکز تجمع نیروها زیر آتش قرار خواهند گرفت. جنگ آتی با جنگهای قبلی کاملا متفاوت خواهد بود و شبیه جنگ جهانی دوم است و جبهه داخلی و خطوط مقدم زیر آتش شدید خواهد بود. واکنش ما به توان لجستیک و آمادگی مان برای این جنگ بستگی دارد. باید از جنگهای قبلی درس گرفته شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار