رئیس مرکز فنی و حرفه ای کهگیلویه گفت: 400 هزار نفر ساعت تعهد فنی و حرفه ای این شهرستان در سال جاری در راستای آموزش کارآموزان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛طاهر دمساز گفت: تاکنون 50 درصد از این تعهد در بخش سیار و ثابت در سال جاری تحقق یافته است.

وی بیان کرد: در این مرکز 17رشته و بیش از 100 حرفه به کارآموزان آموزش داده می شود.

دمساز اظهار کرد: در دو شهرستان کهگیلویه و لنده 15 آموزشگاه خصوصی نیز وجود دارد که در این مراکز 250 هزار نفر ساعت آموزش به کارآموزان داده شد.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده شش آموزشگاه خصوصی دیگر نیز تا پایان سال جاری در شهرستان کهگیلویه راه اندازی خواهد شد.

دمساز ابراز داشت: تنوع دوره ها و آموزش حرفه های جدید و کوتاه مدت برای گروه هدف اولویت مرکز فنی و حرفه ای است.

وی نبود اینترنت در تنها مرکز آموزش برادران را یکی از دغدغه های مهم این مرکز دانست و افزود: به دلیل نبود اینترنت و خط تلفن برخی از آزمون ها در مرکز آموزش خواهران برگزار می شود.

دمساز گفت: همکاری مسئولان در ارائه خدمات اینترنتی با توجه به فاصله زیاد با مرکز شهر در راستای ارائه خدمات بهتر به کارآموزان ضروری است.

وی نبود سرویس رفت و آمد برای کارآموزان و قطعی مکرر آب را از دیگر مشکلات این مرکز آموزشی اعلام کرد.

دمساز بیان کرد: با توجه به تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس تعداد نیروی انسانی فعال در این مرکز از ۲۸ نفر به ۳۲ نفر افزایش می یابد.

شهرستان کهگیلویه با 132 هزار نفر جمعیت دارای دو مرکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران است که تمامی آموزش های لازم به صورت رایگان به کارآموزان در این دو مرکز ارائه می شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.