بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پراید راکب 22 ساله موتورسوار جان باخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی شهرستان چادگان اظهار کرد: به علت عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خودروی سواری و موتور سیکلت، متأسفانه موتور سوار جان خود را از دست داد.

سهراب قره‌قانی افزود: این حادثه در خیابان دهه فجر چادگان رخ داد که به علت انحراف به چپ خودروی پراید و سرعت بالای موتور سوار و همچنین نداشتن کلاه ایمنی، سر موتور سوار با ماشین و آسفالت اصابت و از ناحیه سر آسیب دید که متأسفانه جان باخت و خانواده‌ای داغدار شد.

وی تصریح کرد: اگر رانندگان وسایل نقلیه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند هرگز شاهد حوادث رانندگی در سطح شهرستان نخواهیم بود و انتظار می‌رود اولیا نسبت به راهنمایی فرزندان خود در راستای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی همت داشته باشند و آنان را با با مسائل رانندگی بیشتر آشنا کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

سهراب قره‌قانی به موقعیت گردشگرپذیری شهرستان چادگان اشاره کرد و گفت: شهرستان چادگان در ایام تعطیلات شاهد حضور گردشگران از استان اصفهان و اقصی نقاط کشور است که از مسافران و گردشگران که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند تقاضا داریم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حوادث ناگواری رخ ندهد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.