مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: شهروندان این شهرستان تیرماه را با 213 حادثه و حریق پشت‌سر گذاشتند که بیشترین آن وسائل نقلیه و واحدهايي با كاربري مسکونی و تجاري بود.

روح‌‎الله فدایی،در گفتگو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: 85 مورد از این تعداد آتش سوزي و 128 موردحادثه بود.

وی اظهار داشت: اتصالي برق، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، مایعات و گازهای قابل اشتعال، افروختن عمدي آتش، نقص فنی خودرو ، بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن و نقص فني سیلندرگاز و پیک نیک علل حرائق رخ داده بود.

به‌گفته‌وی،128 موردحادثه جداگانه شامل ریزش آوار، تصادف خودرو،نجات شخص و رها سازی اعضای بدن ، آسانسور و بالابر، اشیاء حلقوی، باز کردن درب منزل و خودرو (محبوسی)، تصادف، باد- آب افتادگی و قطع درختان، گرفتن مار و حیوانات موذی، گرفتن حیوانات وحشی و خانگی نجات و از خطرات ناشي از اين حوادثبود.

مدیر روابط عمومیسازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان، تصریح‌کرد: بيشترين آمار حرائق در تیر ماه سال جاري در وسائل نقلیه و واحدهايي با كاربري مسکونی و تجاري، رخ داد.

فدایی در پایان افزود: آتش‌نشانان 50 نفر را در حوادث و حرائق تیرماه نجات دادند که متاسفانه در این سوانح 19 شهروندکاشانی و چهار نفر از آتش‌نشانان مصدومشدند و سه نفرمرحوم شدند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.