پیشکسوت بسکتبال کشورمان گفت:ملی پوشان بسکتبال جوانان به عنوان یک ایرانی ثابت کردند که می توانند در لحظات آخر بهترین باشند.

علی شکوری در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیروزی مقابل تیم لبنان باعث شد که بازیکنان ما برای رویایی مقابل تیم چین روحیه بگیرند و برد برابر تیم لبنان پیش زمینه ی خوبی بود که شاگردان نوری مقابل چین در خانه ی خود به خوبی ظاهر شوند.

شکوری درباره ی دفاع ایران اظهار داشت: در بازی های پیشین مشکل اصلی ایران در دفاع بود اما در بازی برابر چین مشکل دفاع رو حل کردند و بازی مقابل تیم چین یک بازی دفاعی بود و با دفاع خوب بچه ها این پیروزی به دست آمد.

وی افزود: ملی پوشان توانستند تمرکز چین رو در بازی بهم بزنند به همین خاطر تیم چین آشفته بازی می کرد و همچنین هواداران حاضر در  سالن نیز به این آشفتگی کمک کردند.
 
پیشکسوت بسکتبال کشورمان بیان کرد: بازیکنان ما واقعا برای این بازی زحمت کشیدند و همچین کادر فنی به این جوانان روحیه داد زیرا که بازیکنان جوان ما بیش تر از هر چیزی به روحیه نیاز دارند و مهم تر از تکنیک بازی بحث روحیه بازیکنان است.

شکوری درباره ی ایراد فدراسیون گفت:مشکل اصلی فدراسیون نفرستادن بازیکنان بسکتبال جوانان به اردوهای مختلف و بازی های تدارکاتی است زیرا لازمه ی بازی های خوب تجربه داشتن در رقابت ها و اردوهای متفاوت است.

شکوری در پایان عنوان کرد: شاگردان نوری برای بازی مقابل کره بسیار خسته  و نیازمند ماساژور برای آمادگی برابر تیم کره جنوبی هستند اما روحیه قوی برای بازی با کره جنوبی را دارد.

گفتنی است تیم ملی کشورمان امروز ساعت 18 در مرحله ی نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار