نماینده ولی‌فقیه در استان از مکان برگزاری نمایش فصل شیدایی بازدید کرد.

بگزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نمایش میدانی وچندرسانه‌ای  فصل شیدایی از 20 مردادماه درمحدوده مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه، مجتمع فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشوربه روی صحنه می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان در این بازدید با بیان اینکه اجرای این  نمایش یک کار و حرکتِ فرهنگیِ ارزشمند، جدی و بی نظیر در استان قزوین است، گفت: نمایش فصل شیدایی بستر ساز کارهای فرهنگی آینده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: باید به گونه‌ای عمل شود تا بعد از پایان نمایش فصل شیدایی، توجه و علاقه مردم به شرکت در نمازهای جماعت، جمعه و علاقه مندان به قرآن و دین بیشتر شود.

امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: در کارهای مشارکت جمعی که فعالان فرهنگی از سازمانها و نهادهای مختلف در یک دغدغه مشترک حضور پیدا می‌کنند وحدت ملی، استانی و محلی را به ارمغان می‌آورد و از این حیث بسیار ارزشمند است.

عباس کاظمی، مسئول برگزاری نمایش فصل شیدایی هم با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی محیط اجرای این نمایش گفت:  ارتباط و اتصال بین همه ظرفیت‌های فرهنگی استان قزوین در اجرای نمایش فصل شیدایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تلاش شده فرصت همکاری برای همه فعالان فرهنگی برای حضور در این حرکت عظیم فراهم شود.
انتهای پیام/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار