ورود فدراسیون فوتبال به ابهامات قرارداد ستارگان لیگ برتر

رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: در صورت وجود مدارک مستند مبنی بر غیر واقعی بودن مبلغ قرارداد بازیکنان یگ برتر، موضوع را پیگیری می کنیم.

ورود فدراسیون فوتبال به ابهامات قرارداد ستارگان لیگ برتربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از منتشر شدن مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتر، ابهامات زیادی درباره قرارداد برخی از ستارگان لیگ شانزدهم در ذهن فوتبالدوستان به وجود آمد.

بر همین اساس با محمد حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت و گویی انجام دادیم که وی ضمن اشاره به این که تاکنون مدرک مستندی مبنی بر تخلف در انتشار مبلغ قراردادها به فدراسیون نرسیده، گفت: در ابتدا باید بگویم اگر رسانه ها مدارکی دال بر شفاف نبودن برخی قراردادها دارند، آن را به فدراسیون فوتبال برسانند. از طرفی با توجه به این که باشگاه ها قرارداد  بازیکنان و مربیان خود را در سازمان لیگ به ثبت رسانده اند، در صورت ثابت شدن ابهام، باید نسبت به ابهامات ایجاد شده پاسخگو باشند.

وی افزود: موضوع مسلم این است که در بحث قراردادها دیگر سقف قراردادی وجود ندارد. در زمان وجود سقف قراردادها، امکان داشت که مبلغ برخی قراردادها برای عبور نکردن از سقف غیر واقعی منتشر شود. در حال حاضر ما انتشار مبلغ قراردادها را بر مبنای صحت می گیریم اما اگر تخلفی در این مبالغ ثابت شود به یقین باشگاه ها باید به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق پاسخگو باشند. به هر حال اگر ابهاماتی وجود داشته باشد، ما پی گیری می کنیم.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال ادامه داد: بحث ابهام در قرارداد برخی بازیکنان باید سندیت داشته باشد. در این صورت ما اسناد را بررسی و نتیجه آن را برای تنویر افکار فوتبالدوستان منتشر می کنیم اما تاکنون هیچ سندی مبنی بر غیرواقعی بودن قراردادها به دست ما نرسیده است.

حمیسی درپاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا متمم قراردادها سبب شده تا ابهاماتی در مبالغ منتشر شده به وجود آید، بیان کرد: من در جریان ریز قراردادها نیستم. بحث متمم ها موضوع دیگری است که باید در جای خود به آن پرداخت. اگر باشگاه ها مبالغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را به صورت واقعی منتشر کرده باشند که جای بحثی باقی نمی ماند اما درصورت خلاف این امر، فدارسیون به ابهامات قراردادها ورود می کند.

رئیس حراست فدارسیون فوتبال درباره ابهاماتی که به نظر می رسد در مبلغ قرارداد بازیکنانی چون وحید امیری، کاوه رضایی، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی وجود دارد، گفت:  تا زمانی که مستندی وجود نداشته باشد نمی توان روی مبلغ قرارداد بازیکن خاصی صحبت کرد. از طرفی این قرارداد بین باشگاه و بازیکن بسته شده و در صورتی که مسئولان باشگاه ها پاسخ قانع کننده ای درباره این ابهامات نداشته باشند، فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار