جلسه مدیران سه باشگاه لیگ برتر با عابدینی

مدیران سه باشگاه لیگ برتر جلسه ای را در خصوص حامی مالی با عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار كردند.

جلسه مدیران سه باشگاه لیگ برتر با عابدینیبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  جلسه مدیران سه باشگاه استقلال ،پرسپولیس و تراكتورسازی عصر امروز با حضور امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در محل این سازمان برگزار شد.

نشست امروز مدیران لیگ برتری با مسولان سازمان لیگ بر این مبنا بود كه این سازمان با شركتی كه برای تبلیغات محیطی قرارداد بسته در نظر دارد با تعریف یك سر شماره همانند حامیان مالی سه باشگاه استقلال و پرسپولیس و تراكتورسازی در آمدزایی كند كه به طور حتم انجام این كار با سر شماره ای كه حامی مالی سه باشگاه مورد نظر یعنی همراه اول برای این سه تیم تعریف كرده یكسان و به نوعی تلاقی می شود .

به همین منظور مدیران لیگ برتری با حضور در سازمان لیگ در خصوص انجام این امر صحبت هایی را با عابدینی مطرح و از اینكه انجام این كار درست و صحیح نیست سخن گفتند چرا كه با وجود تعریف سر شماره از سوی حامی مالی سازمان لیگ نه تنها به سه باشگاه مربوطه پول و سودی نمی رسد بلكه باعث می شود در آمد زایی سرخابی ها و تراكتورسازی نیز به زمین خورد.

 بر همین أساس مدیران استقلال و پرسپولیس و تراكتورسازی امروز برای دفاع از سامانه پیامكی ای كه حامی مالی در اختیارشان قرار داده با مسولان سازمان لیگ جلسه ای را برگزار كردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار