توپ تقلبی در بازی گسترش‌فولاد و پیکان! + عکس

در بازی گسترش فولاد تبریز و پیکان از هفته اول لیگ از توپ تقلبی استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،سازمان لیگ فوتبال  توپ های مورد استفاده  امسال لیگ برتر شانزدهم را از  کمپانی آل‌اشپورت تهیه کرده است اما موضوع استفاده  توپ های تقلبی در بازی هفته اول در تبریز گویا حاشیه های جدیدی برای سازمان لیگ بوجود آورده است .

ماجرا از این قرار است که در بازی گسترش فولاد تبریز مقابل پیکان تهران به میزبانی گسترشی ها در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز  از توپ کمپانی آل‌اشپورت که سازمان لیگ در اختیار تیم های تبریزی قرار داده بود استفاده شده، اما عکسی که از این توپ ها در این بازی گرفته شده نشان می دهد این توپ ها تقلبی است.


سوال اینجاست که سازمان لیگ با آگاهی از تقلبی بودن توپ ها، آنها را در اختیار باشگاه ها قرار داده است یا مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز  مقصر استفاده از توپ های تلقبی هستند.

در همین رابطه یکی از مسئولان سازمان لیگ برای روشن شدن این موضوع گفت :سازمان لیگ هرسال قبل از شروع بازی ها یک کارتن توپ به تمام باشگاه های لیگ برتری می دهد و اگر باشگاه توپ بیشتری نیاز داشته باشد آنرا مستقیما از بازار تهیه می کند.

این مسئول سازمان لیگ در واکنش به تقلبی بودن توپ بازی گسترش مقابل پیکان تهران هم اظهار داشت: گزارشی از طرف نماینده بازی به دست ما نرسیده است و نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم .

وی ادامه داد: ابتدا باید ثابت شود توپ استفاده شده تقلبی بوده و در آنصورت سازمان لیگ  بدنبال مقصر خواهد رفت و نمی توانیم از روی عکس  بگوییم توپ تقلبی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار