استاندار ایلام گفت: پیشنهاد دادیم در برخی استان ها، ادارات شب کار شوند.

پیشنهاد شب کار شدن ادارات در برخی از استان هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، استاندار ایلام گفت: به مسئولان دولت پیشنهاد داده ایم تا ادارات برخی استان های کشور در ایام تابستان در شب ها فعالیت کنند.

محمدرضا مروارید گفت: در شرایطی که سازمان هواشناسی طی اخطارهای مکرر هشدار داده که احتمال گرما زدگی شدید افراد در استان های ایلام و خوزستان وجود دارد اما مردم ایلام با شرایط حال حاضر خود به خوبی کنار آمده اند.

وی ادامه داد: ما به فرمانداری ایلام نیز اعلام کرده ایم که در شرایط نامساعد جوی و گرمای شدید هوا، آمادگی تعطیلی ادارات را داریم و نمی خواهیم مردم بیش از این با مشکل مواجه شوند.

استاندار ایلام از ارائه پیشنهادی به هیئت دولت مبنی بر شب کار شدن ادارات استان ایلام و برخی شهرهای جنوبی کشور از جمله اهواز در سه ماه تابستان خبر داد و خاطر نشان کرد: پیشنهادی را به مسئولان ارائه کرده ایم و از آنها درخواست شده ادارات استان هایی که مردم آنها با گرمای شدید هوا در ایام تابستان مواجه هستند شب کار شوند.

مروارید تاکید کرد: در این پیشنهاد مطرح شده که ادارات دولتی در ایام تابستان از شش بعد از ظهر تا 10 شب فعالیت کرده و امیدوار هستیم این طرح در سال آینده اجرایی شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
شما که این پیشنهاد رو دادید می گقتید شش ماه اول سال شب کار و شش ماه دوم روز کار شوند.
اینطوری خیلی بهتر بود.