تماس های مردمی با سامانه 197 نظارت همگانی پليس 27درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ فرمانده انتظامی گیلان با اعلام این خبر از افزايش تماس های مردمی با سامانه نظارت همگانی پليس در 4 ماهه اول سال 95 خبر داد.
سردار محمدرضا ميرحيدری با اشاره به خدمات رسانی 15 ساله مركز نظارت همگانی پليس، برای اعتماد عمومی به مجموعه انتظامی، افزايش مشاركت مردمی در نقد و تحليل عملكرد پليس را با هدف كسب رضايتمندی و تحقق شعار پليس پاسخگو دانست.
وی اهداف ديگر تشكيل مركز نظارت همگانی پليس را فراهم ساختن بستر تصميم سازی برای فرماندهان و مديران انتظامی و  كاهش ميزان جرائم و تخلفات كاركنان انتظامی استان برشمرد و افزود: جمع آوری پيام های مردمی در قالب پيشنهادها و انتقادها و قدردانی ها در خصوص ماموريت های ناجا و عملكرد كاركنان از طريق پل های ارتباطی مردمی، انعكاس اخبار و گزارش های واصله به مبادی رسيدگی كننده و پيگيری آنها تا اخذ نتيجه و اعلام نتيجه بررسی گزارشات به مردم برای جلب اعتماد عمومی به مجموعه انتظامی استان از ديگر وظايف دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی گيلان است.
سردار ميرحيدری خاطرنشان کرد: امسال هزار و 560 مورد تماس انتقادی، 145 تماس شكايتی، هزار و 587 تماس پيشنهادی و درخواستی و هزار و 397 تماس قدردانی با اين مركز برقرار شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.