رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگيری دو سارق حرفه ای و اعتراف به 13 فقره گردنبند قاپی از زنان سالخورده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر رحمتی گفت:با وقوع چند فقره گردنبند قاپي در شهر زنجان كه شخصي ناشناس اقدام به سرقت گردنبند از گردن زنان سالخورده می كرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.  
وی افزود: در اكثر سرقت ها سارقان با مراجعه به درب منازل و با پرسيدن آدرس از زنان سالخورده ، در يك لحظه اقدام به قاپيدن طلاي آن ها كرده و متواری می شدند.  
اين مقام انتظامی تصريح كرد:با كار اطلاعاتی و تلاش چند روزه كاراگاهان پليس آگاهي فردي دو متهم در اين ارتباط درمخفيگاهشان دستگير و به پليس آگاهی انتقال داده شدند و با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از محل مقداري طلاجات ، وجه نقد و ابزار آلات جرم كشف شد.  
سرهنگ رحمتی تاكيد كرد:اين متهمان دستگير شده در بازجويی اوليه خود را بی گناه اعلام و از دست داشتن در هر گونه سرقتی  اظهار بی اطلاعی می كرد كه با ارائه مدارك و مستندات قانوني لب به اعتراف گشود.  
رئيس پليس آگاهی استان زنجان با بيان اينكه اين سارقان  در برابر مستندات علمیپليس به 13 فقره گردنبند قاپی از زنان سالخورده اعتراف كردند. گفت: ارزش طلاهای سرقت شده بيش از چهار ميليارد ريال برآورد شده است.  
اين مقام مسئول گفت :پس از تشكيل پرونده و احضار مالبختگان و شناسايي سارقان توسط آنها متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
وی ادامه داد:با قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس در انجام ماموريت های مختلف پليس خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه بانوان بيشترين افرادي هستند كه سوژه هاي سرقت براي آنها اتفاق مي افتد لذا توصيه می شود که از جابجايی طلا و جواهرات قيمتی و غير ضروری به همراه خود خودداری کنند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.