بازگشت رویایی دختران والیبال قم در کاشان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات والیبال نوجوانان دختر منطقه دو کشور روز شنبه در سالن ورزشی دانشگاه شهید رجایی کاشان آغاز شد و تیم قم نیز در این رقابت ها حاضر است.سومین مسابقه تیم والیبال دختران نوجوانان قم در مسابقات کشوری با اولین برد قمی ها همراه بود. یک پیروزی دراماتیک در بازگشتی با شکوه با وجود از دست دادن ۲ ست آغازین بازی.

در ست اول این مسابقه دو تیم شانه به شانه هم پیش رفتند اما در نهایت، تلاش نزدیک دو تیم در این ست با پیروزی ۲۵ بر ۲۳ چهار محال و بختیاری همراه بود. در ست دوم هم والیبالیست های قم برای جبران شکست در ست نخست، تلاش زیادی کردند اما باز هم داستان ست اول تکرار شد و این تیم چهار محال و بختیاری بود که ۲۵ بر ۲۰ برنده ست شد.

در شرایطی که به نظر می رسید یک شکست ۳ بر صفر دیگر انتظار قم را می کشد ناگهان ورق به سود قمی ها برگشت. این بار تیم والیبال قم در ست سوم توانست ۲۵ بر ۲۰ فاتح این ست شود و به بازگشت به بازی امیدوار شود. در ست چهارم بازی ، باز هم دو تیم سایه به سایه هم پیش رفتند. تلاشی که در نهایت با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ تیم قم همراه بود تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

سرانجام ، بازگشت رویایی قم به بازی در ست پنجم کامل شود. پیروزی ۱۵ بر ۱۱ قم در این ست سبب شد در مجموع قم بازی ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ از چهارمحال و بختیاری ببرد. این پیروزی برای صعود قم کافی نیست اما غم شکست در بازی های قبلی برابر البرز و اصفهان را می کاهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار