بزودی مشکلات شرکت های پخش کالا در استان آذربایجان غربی مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در جلسه ای که با حضور امام جمعه ارومیه در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد اظهار داشت: بی شک شرکت های صنعت پخش کالا به عنوان حلقه های اصلی توزیع در اقتصاد استان و کشور نقش مهمی در کنترل و تنظیم بازار، حذف واسطه ها و روانسازی نظام توزیع دارند.

به گفته جعفرصادق اسکندری ، بزودی فعالیت تعداد 30 نمایندگی شرکت پخش سراسری و تعداد 18 شرکت پخش استانی کالا در زمینه های پخش مواد غذایی، محصولات لبنی، آجیل و خشکبار، زعفران، لوازم بهداشتی، آرایشی و محصولات پروتئینی در استان برنامه ریزی و ساماندهی می شود.

وی با اشاره به قابلیت های استان در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: رفع مشکلات واحدهای صنفی، خدماتی،تولیدی و صنعتی، آسیب شناسی مسائل این حوزه و شناسایی و شکوفایی قابلیت های استان در بخش های مختلف از اولویت های سازمان در سال 95 بوده و در این راستا مشکلات شرکت های پخش کالا مرتفع می شود.

سپس در ادامه جلسه، نمایندگان و مدیران شرکتهای پخش کالا به بیان دیدگاه های خود و طرح سوال پرداخته و مسئولین حاضر در جلسه به پرسش های فعالان صنعت پخش استان پاسخ دادند.

در پایان نیز حضرت حجت الاسلام و المسلمین قریشی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر از حاضرین، خواستار برگزاری جلسات تخصصی با تعامل بیشتر و پشتیبانی دستگاه های دولتی جهت رفع موانع نمایندگی ها و شرکت های پخش کالا و بررسی مشکلات مرتبط نظام توزیع کالا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.