بیش از 65 درصد محمولات باری استان سمنان را مواد معدنی تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: یکی از معضلات در این بخش جابجایی درصدی از محمولات معدنی بدون بارنامه است که این موضوع خسارات جبران ناپذیری را بر پیکره حمل و نقل و زیرساختهای راه در استان وارد می کند .

داود فهندژ سعدی افزود: درجهان امروز، حمل و نقل از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد است که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرارداده و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: بین کارآیی در بخش حمل و نقل و رشد اقتصادی، رابطه ای مستقیم وجود دارد و حمل و نقل واسطه میان فعالیت های کشاورزی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی در سطح ملی و بین المللی است .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان افزود: سرمایه گذاری در حمل و نقل باعث افزایش رشد اقتصادی کشور شده و به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیتهای اقتصادی نقش غیر قابل انکاری برعهده دارد.

وی با اشاره به وضعیت حمل و نقل در استان اظهار داشت: هدف اصلی تمامی فعالان این عرصه تلاش برای رسیدن به جایگاهی مطلوب، فردایی بهتر و ارتقاء سطح خدمات در این بخش بوده و در این راستا همواره همگام با صنعت گام برداشته ایم .

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار