ارومیه؛

تقاضای رحیمی در مورد رسیدگی به امورات عمرانی

رئیس کمیسون فرهنگی شورای اسلامی تکاب خواستار رسیدگی به امورات عمرانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کامل رحیمی عضو ورئیس کمیسون فرهنگی شورای اسلامی شهر طی نامه ای به اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار،خواستار رسیدگی به امورات عمرانی شد.در قسمتی از این نامه آمده است:

ریاست محترم شورای اسلامی شهر تکاب

با سلام

احتراماً به استحضار میرساند بنده بعنوان مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نکاتی را به شرح ذیل بحضورتان تقدیم می نمایم.

۱-استفاده از پیمانکاران غیر بومی در شهر باعث اعتراض مردم خواهد شد چون ما در شهری زندگی می کنیم که کارگران فصلی بیکار زیادی داریم و آنها هر روز به امید کاربه محل تجمع کارگران آمده و متأسفانه نا امیدانه به منزل بر می گردند. از آنجائیکه پیمانکاران غیر بومی از این کارگارن استفاده نخواهند کرد نتیجتاً در حق این قشر زحمت کش ظلم شده و این مسأله تبعاتی در بر خواهد داشت .

۲-شهرداری چندین سال است از پیمانکاران بومی استفاده کرده که بزرگوارانه با هرگونه کم وکســری شهرداری ساخته اند و هنوز طلب های چند صد میلیونی از شهرداری دارند واین در حالی است که متأسفانه شهرداری هر روز به بهانه های واهی آنان را دست به سر می کند .لذااگر قرار است امورات عمرانی توسط پیمانکار اجرا شود ، بایستی پیمانکاران محلی در اولویت باشند.

۳-استفاده از پیمانکاران غیر بومی باعث خواهد شد مصالح را از شهرهای اطراف تأمین نمایند که این امر موجب تحمیل هزینه مضاعف بر شهرداری خواهد شد ،در حالیکه برای ما کیفت و کمیت کار مهم است.

۴- در کار جدولگذاری و سنگفرش اولویت بندی مد نظر قرار گیرد هم اینک چندین میدان و خیابان در وسط شهر نیاز مبرم به جدولگذاری وسنگ فرش دارند بهتر است قبلاً این مناطق اصلاح شوند بعداً جاهای دیگر شهر . برای نمونه از چهار راه بطرف میدان قلم – از چهار راه بطرف میدان آزادی - میدان آزادی بطرف کوچه شهید اسماعیلی – کف سازی رودخانه جنب دبیرستان امام (که اگر قبلاً انجام می گرفت هزینه تخریب دیوار ساحلی بر شهرداری تحمیل نمیشد )-دیوار ساحلی جنب وادی رحمت – اصلاح هندسی و زیباسازی میادین سرباز – قلم – آزادی – ایثار ( جنب سپاه) – خیابان پارک .

۵-جدول گذاری وآسفالت کوچه های تعهددار وخیابانهایی که در سال ۹۴ بتصویب شورای اسلامی شهر رسیده اند.

۶-اصلاح و رسیدگی به فضای سبزبلوار ولایت در اسرع وقت وتعمیرات اساسی روشناییهای پارک های ملت و جنگلی.

۷-ارسال گزارشهای مالی به شورای اسلامی شهردر اسرع وقت علیرغم مکاتبات مکرر در این زمینه 

کامل رحیمی

عضو ورئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تکاب

انتهای پیام/س

برچسب ها: عمرانی ، شورا ، تکاب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.