همزمان با سالروز سفر ولی امر مسلمین جهان به استان آذربایجان شرقی جمعی از موتور سوران بسجی در حرکتی نمادین یاد و خاطره آن سفر را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در بیست و سومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به تبریز 150 نفر از موتور سوران نواحی غدیر،امامت و ولایت با حرکت از بلوار 5 مرداد(منجم) محل سخنرانی امام خامنه ای تا بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کرده و ولایت مداری خود را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در استقبال از این موتورسوران بزرگترین نعمت الهی را نعمت ولایت دانست و گفت:رهبر الهی در زمان غیبت امام زمان (عج) مردم را به وحدت،اخلاق دعوت کرده و حافظ استقلال و امنیت است به همین دلیل بزرگترین نعمت الهی برای مردم است.

آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به ناامنی در کشورهای منطقه و اروپایی ،اصلی ترین دلیل نا امنی در آن کشور ها را بهره مندن نبودن آنها از ولایت وفقیه بیان کرد.

وی افزود:باید خداوند را شاکر باشیم که رهبری آگاه،بصیر،شجاع ،استکبار ستیز و با صلابت داریم.
امام جمعه تبریز خطاب به جوانان بسیجی شرکت کننده در این برنامه اظهار کرد:مقام معظم رهبری عنایت و توجه ویژه ای به جوانان دارند و همواره به مسئولان توصیه می کنند از جوانان انقلابی حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد:مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی با این حرکت نمادین نشان دادند که مردم آذربایجان مطیع فرمایشات رهبری هستند و با جان و دل از آنها تبعیت خواهند کرد.

حاضران با شعار دادن ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و آذربایجان جانباز خامنه ای دل آیریلماز(آذربایجان جانبار از خامنه ای دل نمی کند) به همگان نشان دادندکه مردم آذربایجان همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز گفت: مردم آذربایجان به خصوص مردم تبریز با گرامیداشت این روز نشان دادند که پیرو ولایت هستند.

سرهنگ قادری از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواست در خواست مردم ولایتمدار استان برای سفر مجدد ولی فقیه مسلمانان جهان به استان را به ایشان بیان کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.