رسولی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

میوه فراکسیون امید را برای انتخابات ۹۶ می‌چینیم

عضو بنیاد امید ایرانیان گفت:‌ مسیر فراکسیون امید تا 96 ادامه پیدا می‌کند و میوه آن را برای انتخابات آتی می‌چینیم.

حسن رسولی عضو بنیاد امید ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شائبه‌های تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس اظهار داشت: بنای کار اصلاح‌طلبان در مجلس، تقویت و تداومِ فعالیت فراکسیون امید بوده و بحثی تحت عنوان شکل‌گیری فراکسیون اصلاح‌طلبان مطرح نشده است.

وی درباره عدم تعهد نمایندگان منتسبِ حزب اعتدال و توسعه به تصمیم جمعی فراکسیون امید در جریان انتخاب رئیس مجلس، گفت: گلایه من تنها به عدم رعایت تعهدات اخلاقی برخی نمایندگان که با اعتبارِ قرارگرفتن در لیست امید رأی آوردند، محدود نبود بلکه بنده از رفتار غیرقابل توجیه برخی وزرای دولت که برخلاف خط مشی فراکسیون امید، عمل کردند هم گلایه‌مند بودم.

رسولی ادامه داد: البته این گلایه‌ها باعث نمی‌شود، فراکسیون امید که حاصل اجماع همه گروه‌های اصلاح‌طلبی و اعتدالی بود، دچار انشعاب شود. تداوم و تقویت فراکسیون امید، بهترین مسیر تشکیلاتی است که مطالبات مقدور اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان را تأمین می‌کند.  

عضو بنیاد امید ایرانیان در همین‌باره اضافه کرد: مسیر فراکسیون امید تا 96 ادامه پیدا می‌کند و میوه آن را برای انتخابات آتی می‌چینیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار