فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تمامی انتخابات باید حزبی شوند/ احزاب بهتر می‌توانند پاسخگو باشند

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: تمامی انتخابات باید حزبی شوند چرا که احزاب بهتر می‌توانند پاسخگو باشند.

m
حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با حزبی شدن انتخابات ریاست جمهوری مجلس و شورای شهر گفت: در حزب مردمی اصلاحات کار گروهی برای نظارت و بررسی عملکرد نمایندگان مجلس، شورای شهر تشکیل شده تا وضعیت اصلاح‌طلبان در شورای شهر و مجلس را رصد کند زیرا ما از اعضای متعلق به این جریان در شورای شهر راضی نیستیم و رضایتمندی مردم را به رضایتمندی شخصی ترجیح می دهیم .

وی در ادامه افزود: حوزه اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد، همچنین شورای شهر و مجلس از فرصت هایی که به وجود آمده به خوبی استفاده نکردند. انتخابات مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری باید حزبی شوند و 20 تا 25 حزب رسمی کشور که مجوز دارند وارد این بحث شوند زیرا احزاب بهتر  می‌توانند پاسخگو باشند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ادامه داد: احزاب به واسطه‌ی تعهدی که دارند بعد از انتخابات می‌توانند بهتر پاسخگو باشند تا مانند فراکسیون امید افرادی بدون تعهد وارد نشوند که منجر به خیانت شود.

وی خاطر نشان کرد: سعی داریم انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را حزبی برگزار کنیم، نماینده‌ها، حزب خودشان را مشخص کنند زیرا زمانی که متعلق به حزبی باشند، راحت تر می‌توانند پاسخگو باشند ولی متأسفانه افراد پس از رأی آوردن اعلام می‌کنند که حزبی نیستند و این مطلوب نیست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار