معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گداخت هسته ای بحث روز دنیا می باشد زیرا تشعشع و زباله هسته ای از خود به جای نمی گذارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام تیمورعلی عسگری خاطر نشان کرد : دکتر قرآن نویس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت تحقیق و بررسی بر روی گداخت هسته ای را بر عهده دارد و به نتایج خوبی دست پیدا کرده است.
وی افزود: در مذاکرات برجام و پس از برجام کشورهای طرف مذاکره با ما به نوعی متعهد شدند که در خصوص جوش و گداخت هسته ای با ایران همکاری کنند و ایران عضو باشگاه جوش هسته ای شود که قطعا دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد .
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با بی اساس خواندن برخی شایعات مبنی بر استقلال نداشتن واحد نجف آباد تاکید کرد: واحدهای علوم تحقیقات تهران و نجف آباد به عنوان تنها واحد های جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی شناخته شده اند زیرا این واحد ها استقلال استغنا توانمندی های علمی و توسعه خاص را دارند و هیچ گونه مصوبه ای مبنی بر عدم استقلال این دو واحد ابلاغ نشده و تمام گمانه زنی ها در این مورد شایعه است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.