تبریز؛

رونمایی از 2 کتاب جامع شهدای اطلاعات سپاه عاشورا

همزمان با برگزاری کنگره شهدای اطلاعات قرارگاه منطقه‌ای عاشورا از دو کتاب «جامع فانوس‌های معابر» و «تراشه‌های ماه» رونمایی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دبیر کنگره شهدای اطلاعات قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با ارائه گزارشی در مورد برگزاری کنگره شهدای اطلاعات قرارگاه منطقه‌ای عاشورا افزود: برگزاری این کنگره از سوی نیروی زمینی سپاه ابلاغ گردید و پس از آن ستاد برگزاری یادواره اولین جلسات خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن این یادواره تشکیل داد.
پاشایی افزود: پس از تشکیل ستاد یادواره و کنگره شهدا کمیته جمع‌آوری آثار شهدا و تشکیل کارهای مقدماتی آغاز شد که طی این فرآیند بیش از 150 نفر شهید اطلاعات از سه استان آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان شناسایی شدند.
پاشایی افزود: از این تعداد شهدای شناسایی شده 88 شهید در استان آذربایجان‌شرقی، 32 شهید در استان اردبیل و 30 نفر نیز در زنجان بودند که همزمان با انجام اقدامات مربوط به این کنگره از خانواده‌های معظم شهدا دیدار به عمل آمد.
بنا به گفته وی 9 نفر از شهدای والامقام اطلاعات به عنوان شهدای شاخص مطرح شده‌اند.
شایان ذکر است در پایان کنگره شهدای اطلاعات قرارگاه منطقه‌ای عاشورا کتاب فانوس‌های معابر حاوی شرح زندگی و خاطرات این 9 شهید گرانقدر بود رونمایی شد.
همچنین کتاب دیگری به عنوان تراشه‌های ماه که کتاب جامعی از شهدای اطلاعات بود رونمایی شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار