دبیر کمیته مسابقات گلف گفت : پیشرفت گلف در استان ها باعث شد تمامی تیم در مسابقات مدعی قهرمانی باشند.

یوسف شاهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد : مسابقات گلف قهرمانی کشور آقایان روزهای 11و12 مردادماه در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار می شود که تاکنون 10 تیم برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کردند که به تعداد آن اضافه می شود .

وی افزود: زمین گلف انقلاب تنها زمین استاندارد کشور است بنابراین تصمیم گرفتیم مسابقات قهرمانی کشور را در این ورزشگاه برگزار کنیم علی رغم اینکه برخی استان های کشور توانایی بالایی در ورزش گلف دارند.

دبیر کمیته مسابقات گلف ادامه داد: امروزه گلف دربیشتر استان ها فعال شد وتمامی تیم های شرکت کننده در مسابقات مدعی کسب قهرمانی هستند وانگیزه بسیار زیادی برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور دارند که این امر نشان دهنده پیشرفت گلف در استان ها است.

شاهی افزود : با توجه به اینکه مینی گلف و وودبال پایه های گلف هستند بسیاری از استان های کشور در این رشته ها فعال شدند که تحرکی در گلف کشور ایجاد شده است.

وی گفت : برخی استان های کشور مثل خوزستان استعداد وعلاقه زیادی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور دارند ومی خواهند چند تیم برای رقابت های قهرمانی کشور اعزام کنند اما انجام چنین کار عملی نیست وهر استانی می تواند با یک تیم در مسابقات شرکت کند.

شاهی درباره وضعیت گلف استان ها گفت : تنها مشکل گلف در استان ها نداشتن زمین مناسب است اما فدراسیون چندی پیش طرحی را اجرا کرد که زمین گلف در دیگر استان ها نیز ایجاد شود که از طرف مسئولان استان ها مورد استقبال قرا گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار