ارزیابی و استعدادیابی کارکنان سازمان آب و برق خوزستان با حضور ارزیابان متخصص و مجرب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهین دانائیان مدیر این پروژه گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قابلیت های بیش از 500 نفر از همکاران سطوح مدیریتی سازمان با حضور در جلسات مصاحبه، بازی های مدیریتی، جلسات کارگروهی، تست های روانشناختی و ... توانمندی های خود را در معرض نمایش قرار داده و توسط ارزیابان حرفه ای و مجرب تحت ارزیابی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: شناسایی کارکنان مستعد سازمان به منظور تامین نیازهای مدیریتی در آینده؛ تدوین مسیر شغلی کارکنان بر اساس مدل شایستگی سازمان، منطبق نمودن شغل و شاغل بر این اساس، شناسایی نقاط قوت و ضعف کارکنان و طراحی برنامه بهسازی برای توسعه قابلیت های آنان در مشاغل شان، از عمده ترین اهدافی است که در طرح مذکور دنبال می شود.

همچنین محسن پورشمسا مجری طرح تحول سازمانی افزود: این طرح که یکی دیگر از پروژه های طرح تحول سازمان است و با هدف شناسایی قابلیت ها و توانمندی های همکاران سازمان و نیز طراحی برنامه های توسعه فردی برای هر یک از کارکنان به انجام می رسد، در دو سطح مدیریتی و کارشناسی برنامه ریزی شده و همزمان با سایر بخش های وزارت نیرو از جمله شرکت های تحت پوشش توانیر، شرکت های آب و فاضلاب کشور و مناطق سی گانه تحت پوشش سازمان مدیریت منابع آب ایران به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور از روز شنبه 26 تیرماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: انتظار می رود که پس از اجرای این طرح، فرصت های بیشتری برای رشد و ارتقای کارکنان شایسته سازمان فراهم شده و برنامه های آموزشی و توسعه فردی کارکنان با دقت و اثربخشی بیشتری طراحی و به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.